Gå til innhold

Bilstereoportal/ online magasin

Ranger emnet

Mr. SQ

Er det interesse for et online månedsmagasin for bilstereo?  

81 stemmer

1. 1. Er det interesse for et online månedsmagasin for bilstereo?

• Ja, dette er jeg svært interessert i
      56
    • Ja, svært interessant, og jeg kunne tenke meg å bidra
      18
    • Jeg er bare middels interessert
      5
    • Nei, overhodet ikke interessant.
      2

Anbefalte innlegg

Hvordan er interessen for et online månedsmagasin og portal for nyheter, tips, produkttester etc?

Håpet mitt var å gå i dialog med noen av importørene i Norge for å få dem til å bli med på dette prosjektet.

Selvsagt må vi se oss om etter en egen redaktør og nøytralt testpersonel, men vi som eventuelt skulle stå bak dette prosjektet, kunne tatt oss av ulike spørsmål, artikler etc som ikke promoterer egne produkter.

mvh

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Svært interessert, men hva vil prisen være for noe slikt? Eller vil det bli på frivillig basis, med kun reklame for å dekke utgifter?

Vi importører må jo selvsagt skyte inn penger, men brukere må nok regne med en liten mnd avgift for å bli bruker av hele portalen. Vi snakker om innhold tilsvarende et blad, men til en helt annen pris selvsagt.

Det er lenge siden vi har hatt et bilstereo blad i papir form i Norge, og kommer nok ikke til å få det igjen, men mulig et online magasin vil være tingen.

mvh

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et utrolig bra ide du legger frem Mr SQ.Støtter deg 100%.Men da må konseptet bli veldig bra. :) :pray Har savnet dette her i Norge.( alias Golf 4 )

Joda ideen er bra, men det er viktig å få med de rette menneskene. Folk med gode ører, og ikke minst gidder å legge litt av seg selv i prosjektet. Det vil selvsagt være av betydning rent finansielt å få med hvertfall noen av importørene.

mvh

Glenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke prøve å holde det gratis? Importører trenger ikke tape mye penger.. Bare å selge som "demobrukt" til utsalgspris (da taper de nesten ingenting? - Jeg ville ihvertfall kjøpt det :)) Dette tjener de uansett igjen på reklame...

Hele hardware.no nettverket drives slik (muligens med unntak av amotor.no) og det er norges nest mest leste dataside :)

Hadde jeg vært deg hadde jeg faktisk kontaktet gutta i hw.no og prøvd å få de til å opprette en ny seksjon (evt underseksjon i amotor.no) og sagt at du/dere stiller med ekspertise + journalister, hvis de stiller med det tekniske (nettside, drifting o.l)

Det er en god ide..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke prøve å holde det gratis? Importører trenger ikke tape mye penger.. Bare å selge som "demobrukt" til utsalgspris (da taper de nesten ingenting? - Jeg ville ihvertfall kjøpt det :)) Dette tjener de uansett igjen på reklame...

Hele hardware.no nettverket drives slik (muligens med unntak av amotor.no) og det er norges nest mest leste dataside :)

Hadde jeg vært deg hadde jeg faktisk kontaktet gutta i hw.no og prøvd å få de til å opprette en ny seksjon (evt underseksjon i amotor.no) og sagt at du/dere stiller med ekspertise + journalister, hvis de stiller med det tekniske (nettside, drifting o.l)

Det er en god ide..

Det er nok slik i denne verden at man ikke kan få alt gratis desverre.

Skulle prosjektet bli en suksess, må man vurdere en godtgjørelse til journalister. Ikke alt lar seg gjøre på dugnad.

Det er ikke interessant å gjøre det til en underside av noe som helst. Det skal i så fall være en selvstendig portal.

mvh

Glenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke interessant å gjøre det til en underside av noe som helst. Det skal i så fall være en selvstendig portal.

Da spesifiserer du det.... Om det blir dyrt er i alle fall ikke jeg så veldig interessert lenger :) - Jeg har ikke noe i mot å lese på engelsk (som er mitt bedre språk anyway ;))

Edit: Du spesififiserer i mailen til hw nettverket..

du sparer både server/linje utgifter

og sannsynligvis får du webmaster gratis....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde vært veldig interesert i dette ja. :)

når du tenker på "å kunne tenke meg å bidra" tenker du for eks da på folk som er villig til å teste og skrive rapporter om produktet? i såfall er jeg veldig villig. :)

Det man vil trenge til et slikt prosjekt er følgende:

- redaktør

- webmaster

- 4-6 journalister

I tillegg trengs et visst antall importører til å støtte et slikt prosjekt, samt et visst antall "rådgivere" til å svare på spørsmål fra brukerne.

Det viktigste her, er at jeg kan gjerne være ideen bak dette, men kan ikke ha noe med driften å gjøre. Jeg kan derimot bidra med tekniske artikler, og generelt journalistarbeid. Jeg kan på ingen måte drive produkttesting.

mvh

Glenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er helt klart noe bilsteronorge trenger, gjøre seg uavhengig av alle disse andre forumene og stå på egene ben. Supert initiativ og idè Mr.SQ :pray

For vår del er det ett kostnadsspørsmål hvorvidt vi kan delta eller ikke. Men jeg annonserer mye heller på en slik side enn i diverse bilblader. Så noe kan vi sikkert bidra med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider