Gå til innhold

Bilstereoportal/ online magasin

Ranger emnet


Mr. SQ

Er det interesse for et online månedsmagasin for bilstereo?  

81 stemmer

  1. 1. Er det interesse for et online månedsmagasin for bilstereo?

    • Ja, dette er jeg svært interessert i
      56
    • Ja, svært interessant, og jeg kunne tenke meg å bidra
      18
    • Jeg er bare middels interessert
      5
    • Nei, overhodet ikke interessant.
      2


Anbefalte innlegg

  • Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Rettferdighet ang. reklameplass og slikt kommer alltid til å være vanskelig å få til. Selv om man setter lik pris for alle vil det alltid være noen som har råd til å kjøpe opp all plassen og noen som kanskje ikke har råd til mer enn et lite banner...

 

Men vi vil uansett gjøre vårt aller beste for å gjøre dette så rettferdig og bra som mulig. Jeg vil tro brukerne er mest tjent med å se så mange forskjellige tilbud som mulig, ikke bare x antall tilbud fra samme butikk.

 

Beemer: At du bor på andre siden av landet er da ikke noe problem! Føler du at du har noe å bidra med så har jeg både epost-adresse, postkasse osv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er interessen for et online månedsmagasin og portal for nyheter, tips, produkttester etc?

 

Håpet mitt var å gå i dialog med noen av importørene i Norge for å få dem til å bli med på dette prosjektet.

 

Selvsagt må vi se oss om etter en egen redaktør og nøytralt testpersonel, men vi som eventuelt skulle stå bak dette prosjektet, kunne tatt oss av ulike spørsmål, artikler etc som ikke promoterer egne produkter.

 

mvh

 

Glenn

 

 

Ide'en høres bra ut, men tviler på gratis abbonnemang, men er selv villig til å betale noen kroner for året.

 

Men jeg mener at de importørene som satser med deg/dere bør ha lov til å sette inn tilbud med link til kjøpe sted. (som vanlig annonse)

Eller kunne legge seg inn i en kjøp/salg plass o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rettferdighet ang. reklameplass og slikt kommer alltid til å være vanskelig å få til. Selv om man setter lik pris for alle vil det alltid være noen som har råd til å kjøpe opp all plassen og noen som kanskje ikke har råd til mer enn et lite banner...

Man må jo bare sette en begrensning på at en leverandør, forhandler, importør kan ha x-antall % profilering på siden..

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår