solrud Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 [/img] Endelig var de her! Norges første Lexani Fire! Og de kommer til å kjøre på golfen min.. =) 18" med 215-35 dekk.. Dette er the real good shit, Lexani er verdens mest eklsusive felg leverandør, og leverer felger fra 20,000- 1,4 millioner.. Ene bildet er fra Eye Candy Racing sin stand på rudskogen nå i helgen.. Felgene kommer til å sitte på eye candy racing sin golf, som kommer til å gå for å bli norges cleaneste.. :) nyt!! hehe ;) Siter 00 Audi TT 1.8T Quattro 93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt ) 92 Golf 3 TDK ( Solgt ) 92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! ) 92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Propellue Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 Er vell kanskje bare meg, men jeg synns kromfelger generelt er grisestygt. Men disse tok jo kaka. De finnes jo ikke fine. Hvorfor vil du putte disse på en golf? (håper du tåler kritik) :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 husk at jenter er helt gale etter smykker,... felger er det ULTIMATE smykket.. får la de jentene få lov til å pyte seg .. selv om de kjører golf.. Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solrud Skrevet Juli 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Er vell kanskje bare meg, men jeg synns kromfelger generelt er grisestygt. Men disse tok jo kaka. De finnes jo ikke fine. Hvorfor vil du putte disse på en golf? (håper du tåler kritik) :P Hehe, kritikk tåler jeg.. Er nå utrolig bra man har forskjellig smak! Ellers ville alle bil treff og sånn vært utrolig kjedelig, hvis alle skulle stilt med sine brock b1 eller bbs orginale 15" på golfen.. hehe.. Enten liker folk det du driver med ellers liker dem det ikke.. Du sier at kromfelger er grisestygt.. hehe.. aner jeg misunnelse bak her? ;) neida.. hehe folk har lov til å ha egne meninger, bare det går begge veier, hvis du skjønner hva jeg mener.. hvorfor vil putte disse på en golf?? hmmm.. nja, gjøre noe spesielt, nå kommer bilen til å bli spesiell, og da gjelder det å ta alt det lille ekstra.. =) Siter 00 Audi TT 1.8T Quattro 93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt ) 92 Golf 3 TDK ( Solgt ) 92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! ) 92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Ah, felgene var jo digge da!De kommer til å kle golfen drit godt :pray Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaPowah Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Spesielt og annerledes men garantert grisestygt og lite gjennomført. Synd, fordi de hvite felgene som står på er perfekte for bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Lexani felgene skal da ikke på den ventoen.. de skal på en golf3. jeg syns de felgene er dritråe jeg! skulle gjerne ha hatt dem selv, men de koster flesk! hehe. irriterer meg at jeg ikke så dem på gatebil!! :fuckme2: Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efini Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Ikke min smak heller nei, men er jo heldigvis ikke alle som deler den. Må si meg enig i at jeg ennå ikke har sett chromfelger som har falt i smak, syns liksom det blir alt for mye. Vi får vente og se hvordan det blir seende ut på golfen da. :) Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Propellue Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Skal sies at kromfelger kan se fett ut på svære amerikanere som er så senka at de nesten tar nedi alt. Men iokke på europeiske biler. Er noen bmw'er, audier og andre her i byen (skien) som har det og jeg synns det ser helt jalla ut.. Men jaja, smaken er som baken. Hvertfall i manges tilfelle.. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 En bil er en manns smykke, og felgene er bilens smykke. Ha på de du føler for, bra at noen skiller seg ut fra replica-felger mengden :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Skal sies at kromfelger kan se fett ut på svære amerikanere som er så senka at de nesten tar nedi alt. Men iokke på europeiske biler. Er noen bmw'er, audier og andre her i byen (skien) som har det og jeg synns det ser helt jalla ut.. Men jaja, smaken er som baken. Hvertfall i manges tilfelle.. :P Er faktisk ganske enig med deg der ;) Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cool Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Synes felgene var griseråe jeg! Tror de kommer til og bli bra på golfen. Siter Vw Polo 2003 mod, senket 40mm. Larzon Ice 17". Rockford T2 15", Rockford T30001bd, Us Amps XT1600.4, Rockford RFX9420, Cadence US-6K frontsett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solrud Skrevet Juli 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Synes felgene var griseråe jeg! Tror de kommer til og bli bra på golfen. Hehe.. :) takk for det.. =) Siter 00 Audi TT 1.8T Quattro 93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt ) 92 Golf 3 TDK ( Solgt ) 92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! ) 92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 blir bra med disse felgene ;) de er skikkelig pene... men misunner deg ikke jobben med å holde de reine ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Fine felger til en escalade eller noe dette. Det jeg stusser litt på er at du sier de skal på en golf som skal bli norgen cleaneste. De felgene der er da ALT annet enn cleane. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg