bmw-e36_88 Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 har koblet opp annleget till en boss 4x250 watt forsterker.... men når jeg starter bilnen kommer det en hvine lyd, som øker me turtalet, når jeg slår av motoren blir den bortet..barec litt susing i høytalerene...hva kan dette være?!?! bilr gal..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 dette er støy som kan komme av bla. dynamo, tennplugger osv. det første du bør kontrollere er at signalkabelen ikke ligger sammen med andre kabler, og da spesielt ikke sammen med strømkabler. det neste du bør skjekke er at det er en god jordforbindelse. både mellom forsterker og chassi og dynamo og chassi. får du ikke bort støyen kan det hjelpe med å skjerme signalkabelen eller bruke en balansert eller optisk signalkabel om dette er mulig. skal selv gå over til balansert ettersom det er like mange irriterendes kabler på begge sider av bilen min og jeg får støyen aunsett hvor mye jeg jorder eller bytter side. vet at folk har pakket inn signalkebelen godt i metallfolie og koblet folien til jord, men vet ikke om dette fungerer ettersom jeg aldri har prøvd det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg