white_volvo Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Og her er mitt neste prosjekt:) 1957 Chevy Belair Jeg lakkerte den om for noen år siden, men jeg skal lakkere den i ei mørk blå metallikk farge nå. Slik skal den bli: -Sparkle igjen alle listehull -Bygge om innredning -Dodge Viper motor -Ta bort fangerene og bygge nye custom fangere -Store felger (De som står på på bildene) -Eventuelt sidepipes -+++ Bilen er i 1/18 ERTL/AMT Siter -1991 Volvo 960 Turbo - Planer om å bygge om til S90 utseende etterhvert -1992 Volvo 850 GLT - Solgt -1987 Volvo 240 GL - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
white_volvo Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Da skal du lære meg! D er ikke så vanskelig da;) Bare å prøve selv d... kiddie yodude Siter -1991 Volvo 960 Turbo - Planer om å bygge om til S90 utseende etterhvert -1992 Volvo 850 GLT - Solgt -1987 Volvo 240 GL - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stampede Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Og her er mitt neste prosjekt:)1957 Chevy Belair Bilen er i 1/18 ERTL/AMT ERTL sin Die Cast 1/18 dette? I plast så finnes vel bare AMT sin '57 Bel Air convertible i 1/16. Siter People who think they know everything greatly annoy those of us who do!!! When one is working on a car in one's own driveway, one must have a beer. (I think it's in the "Mechanics Code of Ethics and Conduct" manual"...) . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
white_volvo Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 ERTL sin Die Cast 1/18 dette?I plast så finnes vel bare AMT sin '57 Bel Air convertible i 1/16. Den er i metall ja. Det er vel bare ERTL den heter fann jeg ut. Jeg har sikkert hatt denne bilen i 10 år eller noe, så den er ikke helt ny akkurat;) Felgene er fra en annen bil da... Siter -1991 Volvo 960 Turbo - Planer om å bygge om til S90 utseende etterhvert -1992 Volvo 850 GLT - Solgt -1987 Volvo 240 GL - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Har sånner jeg også, bare i en annen type ;) Bruker du chrome-maling? Jeg har prøvd å finne det i butikker, men ingen har det.. Hvor har du evt. kjøpt det? eller du kan bruke noe som heter alclad ll chrome. men da må du ha airbrush og kompressor,ellers får du ikke brukt alclad ll,det du gjør er å legge først et lag med primer,så lakkerer du delene svart(lakkeringa må være perfekt,hvis sluttresultatet skal bli bra)så bruker du airbrushen å lakkerer med alclad ll,da skal resultatet bli nesten like bra som chromen som følger med settene. Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 jeg har gåt til inkjøp av AE86 Trueno, fujiwara initial d. gleder meg til den kommer fram i posten Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stampede Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 eller du kan bruke noe som heter alclad ll chrome.men da må du ha airbrush og kompressor,ellers får du ikke brukt alclad ll,det du gjør er å legge først et lag med primer,så lakkerer du delene svart(lakkeringa må være perfekt,hvis sluttresultatet skal bli bra)så bruker du airbrushen å lakkerer med alclad ll,da skal resultatet bli nesten like bra som chromen som følger med settene. Fungerer det også, men det er skikkelig pirk hvis det er mye listverk! Blir massivt mye maskering.... ;) Siter People who think they know everything greatly annoy those of us who do!!! When one is working on a car in one's own driveway, one must have a beer. (I think it's in the "Mechanics Code of Ethics and Conduct" manual"...) . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Fungerer det også, men det er skikkelig pirk hvis det er mye listverk!Blir massivt mye maskering.... ;) tenkte ikke på å bruke det rundt vinduer,men på felger/motor deler og div annet. Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stampede Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 tenkte ikke på å bruke det rundt vinduer,men på felger/motor deler og div annet. Ja, der er det jo helt glimrende! :) Blir bra finish på det også hvis man gjør skikkelig grunnarbeid. :thumb Siter People who think they know everything greatly annoy those of us who do!!! When one is working on a car in one's own driveway, one must have a beer. (I think it's in the "Mechanics Code of Ethics and Conduct" manual"...) . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Ja, der er det jo helt glimrende! :) Blir bra finish på det også hvis man gjør skikkelig grunnarbeid. :thumb helt enig,brukte det for senest 10 min siden,lakkerte toppdekslene til en ford bronco,alclad ll kan ikke samenlignes med noe annet,jo,kanskje spaz,har du prøvd det?har noen små flasker med det også,men har ikke prøvd det enda Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Tøft!hvor får dere kjøpt dette alclad ll chrome?pris? Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Tøft!hvor får dere kjøpt dette alclad ll chrome?pris? du kan kjøpe alclad her: http://www.nimpex.de/ Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 den var RÅ!! :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Noen steder i Norge som selger den folien eller lakken,alcad (regner med det er en slags lakk....?!) Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Noen steder i Norge som selger den folien eller lakken,alcad (regner med det er en slags lakk....?!) det er det sikkert,men jeg vet ikke hvor. jeg bestilte folien fra usa,og alcladen bestilte jeg fra uk Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg