gjerdeanders Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Her er min Ford Thunderbird :) Siter Biler Volvo 240GL 1985 Prosjekt trykk meg=) X: Ford Fiesta Opel Kadett GSI look (1,3) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 eh oter er litt gnien på godsakene.. hehe no offence men jeg kjenner han godt .. vi startet opp og bygge samtidig.. midten på 80 tallet.... fy flate vi har rota bort og ødelagt mye godbiter ... jeg ga bort hele samlingen min for et par år sia pga plassmangel.. men nå skal jeg nedi kjelleren her å se om jeg ikke finner noe morro lyst å begynne på at Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ostepopp Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Dumpet en fet pakke ned i posten i går fra USA :) Skal ta noen bedre bilder senere sannsynligvis, bare jeg får pakket dem ut og byttet litt felger osv ;P :cab Hvor fikk du tak i dei bilene???:cab Siter -Toyota Supra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 fikk forresten en pakke fra oter11 her og har såvidt begynt på en 55 chevy nomad boyd coddington edition.... bilder kommer i egen tråd... fikk også 77 bmw 320 gr 5 med studio27 photoetchedkit og jægermeister reklame+ skyline r 33 m nismo resin styling kit.. 57 chevy sport coupe.. 57 ford ranchero... div felger + jeg skal hente litt til senere ja også må jeg ikke glemme 55 chevy stepside pickup... Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Minner om at denne tråden er til for BILDER! Mvh Dr_S Siter BMW er best! enkelt å greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 77 320i racing gr 5... skyline r33 m resin stylingkit 55 chevy nomad "boyd coddington" Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Få på feitere lefser på BMW'n hehe. Lefsene må stikke ut på sidene eller ligge akkurat kant i kant med skjermen :) Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 tro meg de lefsene der er mer enn feite.. kan nesten ikke ha noe andre hjul på denne da det er et sett fra 1977..er litt for spesielt til og modde ..men jeg skal bestille etter den alpina vei utgaven +tilhenger... så skal du få se noe rart Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Gleder meg... Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Endelig er porscha ferdig. Det dreier seg altså om et 1:10 rc-byggesett fra kyosho fra 80-tallet, som jeg kjøpte av en kar fra luxemburg. Vet ikke om det er lov å kommentere her, men tar gjerne imot ris og ros. bilder: mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 driiiitt tøft Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 hm fant en diablo som jeg tenkte jeg skulle bygge, men er jo totalt nybegynner da. hvordan skal jeg få malinga/lakken fint på ? ser bakpå eska så er det no airbrushgreier som så kjekt ut, for ellers må jeg vel sitte med en pensel på alle delene? ser ikke for meg at selve karosseriet blir særlig bra da :) ser også at jeg må ha 10 forskjellige farger men finner jo ingen som selger revells egne farger. noen som vet ? Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 blir ikke særlig pent med pensel nei,du kan bruke spraybokser,eller airbrush. revell lakk,får du kjøpt på brio lekebutikker,og kanskje hos andre hobby butikker. jeg bruker nesten bare spraybokser,enten tamiya,duplicolor eller biltema Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg