Darty Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Og husk at du ikke MÅ bruke de fargene som står på esken. Det er morro å prøve med nye farger, og lage den slik du vil ha den! :) Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 hm så vanlige spraybokser går fint? er det noe forhåndspreparering eller er det bare å spraye delene og la de tørke så bygge sammen bilen? gleder meg litt nå jeg :D Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim_ford Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Har ikke laget disse sjøl men slenger ut bilder for det! Siter VW ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 skal du bruke acryllakk så lønner det seg å legge på primer(grunning) tamiya har en fin en... hobbyspraylakk går fint å legg rett på.. quick lakk går ann å men denne bør du legge grunning under da den ikke legger seg noe fint i sprekker o.l Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 hm fant en diablo som jeg tenkte jeg skulle bygge, men er jo totalt nybegynner da. hvordan skal jeg få malinga/lakken fint på ? ser bakpå eska så er det no airbrushgreier som så kjekt ut, for ellers må jeg vel sitte med en pensel på alle delene? ser ikke for meg at selve karosseriet blir særlig bra da :) ser også at jeg må ha 10 forskjellige farger men finner jo ingen som selger revells egne farger. noen som vet ? Hvor kjøpte du den?I tromsø?Mange igjen?? :P Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Hvor kjøpte du den?I tromsø?Mange igjen?? :P heisan nei du den fant jeg her hjemme faktisk, visste ikke at jeg hadde den. har nok ligget her en stund var ganske nedstøva den eska :) herlig tøff italiensk bil ;) Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo15 Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 fikk en slik til jul for noen år siden, men den ble så stygg at jeg kasta den når den var ferdig. Siter - Volvo 740 1985 B230A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Min m3: bestilt fra http://www.tinycars.no veldig detaljert, meget fornøyd :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Har en 1 minutt drevet med et ganske rått prosjekt! en smart gmbh 2dr! skala 1:100 bilde av den ferdig! hær harjeg et bilde av den i orginal innpakkninga! ganske rått! Produsent er nokk Kinder (3ting på en gang) på lisens fra smart! skaffes ofte på rema, prix eller lignende daglivare handler! Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 ligger foresten 2 stk golf1 på e bay nå! det jeg er på utkikk etter er en kadett C Cupe! har til nå sett på linkene som er gjort i denne tråden å finner ingen C! tips`? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 ligger foresten 2 stk golf1 på e bay nå! det jeg er på utkikk etter er en kadett C Cupe! har til nå sett på linkene som er gjort i denne tråden å finner ingen C! tips`? så du ikke på linken du fikk på pm? det er den eneste kaddet c coupe som er laget,og den er laget i resin. du kan finne noen av dem på http://www.ebay.de for ca 60 euro eller kjøpe den fra den linken du fikk. Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 fant ingen C på den linken Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 fant ingen C på den linken det er en opel kadett rally coupe der,bil nr 6 på lista Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 det er desverre en kadett B Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 http://cgi.ebay.de/BS-Design-Opel-Kadett-C-Coupe-1-25_W0QQitemZ7407770870QQcategoryZ9142QQrdZ1QQcmdZViewItem Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg