beemerworld Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 hihi Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Bestilt meg MB EVO 2 og Jägermaister 320i jeg og nå :) Fra HLJ, tar dette lang tid før jeg får det? tok meg 6 dager fra hlj rett på døra :) Hold dere til topic...ellers blir tråden stengt....Det er bildene som er interessante her , ikke når man får det og det nye settet osv osv..eller hvor man får tak i modellbiler av Skyline. Bruk hobbyforumet! her er det settet jeg fikk, blir kult å få satt den ihop ja :) Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 sånn en skal jeg å ha...har du linken? Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 oi!men hvordan er det å handle derfra da? sjønner 0 tysk! :D ser du hvilket merke settet er da? Fant kadett c coupe her og. :) http://www.tinycars.no/default2.asp?active_page_id=108 Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Fant kadett c coupe her og. :) http://www.tinycars.no/default2.asp?active_page_id=108 ligger en slik på heimdal postkontor å venter på meg :D var dyrfrakt!200 kroner Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 sånn en skal jeg å ha...har du linken? http://www.hlj.com/product/TAM24274 :) visst det var meg du snakka til da :) Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 tomt for øyeblikket Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 fikk denne fra hong-kong idag,vant den på ebay men den får vente litt,har noen andre prosjekter som må bli ferdige først. Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 her er det settet jeg fikk, blir kult å få satt den ihop ja :) Ser jævlig feit ut den der,lag prosjekttråd.. Og Logitech sine surroundanlegg dunker OK :P Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 fikk kadett c cupe i dag plus at jeg har vunnet auksjon på en golf 1 byggesett på ebay! vistnokk 25 til 30 år gammelt settet! morro Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 bmw ........ sikkert en fin modell bil, men..... huff for et merke :) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 grrrrrrrrrrrrrrr... skal bare si en ting jeg... alle biler ruster men OPEL har rekord Olje Påfylles Eventuelt Litervis Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 grrrrrrrrrrrrrrr... skal bare si en ting jeg... alle biler ruster men OPEL har rekord Olje Påfylles Eventuelt Litervis Det er det jeg har ment hele tiden! blah :cool: :thumb Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg