Swidish Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 Er det noen som veit om grenrøret fra 745i ( 3,2l turbo ) passer på M30 ( 2,8 ) motoren? Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arve B Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 Er det noen som veit om grenrøret fra 745i ( 3,2l turbo ) passer på M30 ( 2,8 ) motoren? Det passer rett på det Siter 1985 BMW 528TIC CSL TIL SALGS 1983 Massey Ferguson 675 TURBO 2006 VW TOURAN 2,0TDI DSG 2000 HONDA CR 500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 Det passer rett på det ...men du må lage dine egne pinnebolter ved hjelp av syrefast gjengestag. Boltene fra 745-motoren er M10, mens boltene på vanlige M30-motorer er M8. Er gjort i en fei med vinkelsliper... Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Juli 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 takker for hjelpa Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 ...men du må lage dine egne pinnebolter ved hjelp av syrefast gjengestag. Boltene fra 745-motoren er M10, mens boltene på vanlige M30-motorer er M8. Er gjort i en fei med vinkelsliper... Hvorfor mener du han må det? Da må han bore opp alle hullene i topplokket, og gjenge de opp igjen med M10 å da.. Er vel en fordel med m10, men slettes ikke nødvendig for å montere.. Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Hvorfor mener du han må det? Da må han bore opp alle hullene i topplokket, og gjenge de opp igjen med M10 å da.. Er vel en fordel med m10, men slettes ikke nødvendig for å montere.. Han må lage egne pinnebolter fordi de som sitter på grenrøret på M30 motoren ikke er lange nok. Jeg mente ikke at han skulle gjenge opp, men at han skulle bruke M8 gjengestag... Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ben are Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Mye effekt klarer denne manifolden da????? Siter Takk til Team Turbo Tromsø og PST performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Han må lage egne pinnebolter fordi de som sitter på grenrøret på M30 motoren ikke er lange nok. Jeg mente ikke at han skulle gjenge opp, men at han skulle bruke M8 gjengestag... Ahh.. så den manifolden til 745 har såpass grovt gods? Bruker org pinnbolter jeg.. Ben are: er vel folk som har kjørt 500+ i en slik manifold.. Men å tro at en org 745 turbo klarer stort over 400hk, vil være litt overtroisk.. :) Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ben are Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Mye må man regne med å ut med for en slik manifold da? Siter Takk til Team Turbo Tromsø og PST performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arve B Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Mye må man regne med å ut med for en slik manifold da? Tror nok du kan klare å få tak i et fra sverige fra 1500 og oppover Siter 1985 BMW 528TIC CSL TIL SALGS 1983 Massey Ferguson 675 TURBO 2006 VW TOURAN 2,0TDI DSG 2000 HONDA CR 500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.