le0n Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 Ble sittende og se på ett par karer som laget gangoverfelt i dag. Ble overasket over hvor fort det gikk (ca. 5 min) før de var ferdig og første bil kjørte over:) Så ut som ett pulver de la ned før de helte noe flytende over det også var det vist herdet allerede gitt:) Neon som vet hvilket stoff de bruker? :-D Fasinerende :-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 Ble sittende og se på ett par karer som laget gangoverfelt i dag. Ferietid skjønner jeg :) Neon som vet hvilket stoff de bruker? :-D Fasinerende :-D Ring Mesta, de vet sikkert. Du kan spørre etter Vegar Beider :D Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Juli 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 Ferietid skjønner jeg :) Ring Mesta, de vet sikkert. Du kan spørre etter Vegar Beider :D Riktig, nå er det ferie:) Og, hahaha... Er mulignes overtrøtt nå men FOR ETT GULLKORN:-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 hahahah, tenkte på samme sak i dag, de skulle legge et rett utenfor jobb, så jeg måtte kjøre rundt hver gang jeg skulle ut tenkte jeg, og ble oppgitt, men allerede da jeg kom tilbake etter første tur, var kjegler, mannskap og biler vekk, og jeg håpet hjula skulle bli hvite, just for kicks, men nei... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Men har dekk merka at fotgjenger feltet blir svart noen steder rett etter at de har dratt og biler har kjørt over? Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 du kan få kjøpt t hos pervaco i oslo i flere farger..hehehe...på min første dai prosjekt brukte jeg det på kalippere og tromler..back in the 90`s.... *mimre* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Du kan spørre etter Vegar Beider :D Hahaha. Tok lang tid før jeg tok den. :P Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Hehe, Alltid fin den der.. Gikk på den for et par år siden på 1. april :) Dama på vegvesenet var litt lei når jeg ringte :D Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 tenkte akkurat det samme da jeg var på jobb i natt. hehe.. kjørte forbi et par karer som dreiv å sprøyta på, når jeg var ferdig med å sjekke det objektet 50 meter unna, ( 5 min etterpå) så var de borte vekk.. bare snuten som sto der å lurte på om de tørte å kjøre over.. hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 De legger først sånn klebrig masse, så strør de over med tynt glass eller sånn reflekterende saker. Som brenner seg fast. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kråga Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 det heter vel ikke gangoverfelt, heter vel gangfelt eller fotgjenger overgang eller er det bare meg som e heilt på jorde????? Siter - 1985 Toyota Land Cruiser - 1960 Opel Olympia P1 - 1986 Toyota Celica, Gt(avskilta) - 1982 Toyota Carina, Dx(avskilta av onkel politi) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 det heter vel ikke gangoverfelt, heter vel gangfelt eller fotgjenger overgangeller er det bare meg som e heilt på jorde????? Nei, du er ikke på jordet ;) Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettergutt Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 det heter vel ikke gangoverfelt, heter vel gangfelt eller fotgjenger overgangeller er det bare meg som e heilt på jorde????? Du er så fin så.....hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg