Gå til innhold

Hvordan vraker man en utenlandsk bil ??

Ranger emnet


lars_b

Anbefalte innlegg

det kan faktisk være litt penger i stålet på en gammel bil.

t.d. leverte vi inn to arkivskap fra jobben og vi fikk ut 300kr (stål).

 

Men så er det jobben å kappe opp bilen, ribbe den og transportere :P spørs om man sitter igjen med så mye, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja folkens dere burde være litt forsiktige med hva dere skriver og legger ut av bilder og filmer her på nette. Det er noen i det høyere makter som følger med på hva vi skriver.

 

Fattern sa for ikke så lenge siden at når escort og capri klubben hadde hatt treff på en eller annen bane så hadde det vært mye prating om dette på nette før det var, og når treffe var over så blei alle stoppa på veien ut i full teknisk kontroll.

Dette er et godt bevis på at det er noen som sitter å følger med på hva vi skriver, så tenk over hva du skriver før du skriver det. Er nesten bedre å heller skrive at en kamerat gjordet det.

MVH

Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Over her var det da aldri snakk om no dokumentforfalskining... Han sa bare at en mulighet er å sette fra seg vraket et sted og bare vente på at noen stikker av med driten!

At han skriver det betyr da ikke akkurat at han har gjort noe lignende...

 

Men kilos-prisen på stål er, som nevnt, høy om dagen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e no bare riv av skilt, ta papiran, fjern platan i motorom og slip ned de som e stempla in så sett den i en elr anna gate.. nån tar den til slutt.. sånn eg gjor d

 

tolker ikke det der annerledes enn at han slipte ned rammenr og kasta skilt. Og å slipe ned rammenr er nok ikke lov samme hvilken hensikt man gjør det

http://www.volvo-racing.i2.no

Volvo 242 Turbo

Volvo 242 Turbo banebil 1984

Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987

BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tolker ikke det der annerledes enn at han slipte ned rammenr og kasta skilt. Og å slipe ned rammenr er nok ikke lov samme hvilken hensikt man gjør det

ingen kan nekte deg å destruere nr. når du leverer bilen som stål. Det blir jo uleselig når bilen har gått gjennom pressa alikavel.

 

Biloppguggeren må gjøre dette med bilen:

 

ta den i mot

tappe av olje, bensin, kjølevann, oljefilter, girolje osv.. katalysator skal for seg. airbag skal ut eller smelles.

 

Dersom du leverer et tomt skall er det bare for huggeren å sende den rett i pressa når du har tatt bort alt. Er du heldig får du betalt per kilo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår