Gå til innhold

JBL vs BOSS vs XPLOD? billig pakkeløsning?

Ranger emnet

SaG_Dark

Anbefalte innlegg

Så her:

http://www.bilradiospes.no/menyendre.php?sprodkat=Pakker&sopen=PAKKEL%D8SNINGER

At de hadde noen små "Pakkeløsninger" på en 1 sub, høytalersett og forsterker.

Jeg kunne egentlig tenkt meg å kjøpe ett av disse settene som en midlertidig løsning før jeg har økonomi til å sette sammen og kjøpe "drømme-annlegget" mitt.

Men da lurte jeg på hvilket av disse settene til tre tusen kroner jeg burde gå får?

Her er link til siden med ale disse "pakkeløsningene":

http://www.bilradiospes.no/menyendre.php?sprodkat=Pakker&sopen=PAKKEL%D8SNINGER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har du høyttalere i bilen fra før av? F.eks et orginalt frontsett eller noe? Sånn at du har lyd? Isåfall ville jeg begynnt å kjøpe 'drømmeanlegget' allerede nå, del for del..

Så kanskje du kan kjøpe deg den subben du har lyst på nå, også venter du til neste lønning eller annet pengeinnskudd og kjøper forsterker! Så får du begynne å oppgradere andre høyttalere..

Slik ville hvertfall jeg gjort det, bare et tips! Men, om jeg skulle valgt en av disse pakkeløsningene ville jeg valgt JBL pakken..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av forhandlerene på forumet her kan sikker gi deg andre, bedre løsninger enn disse også.

Det er regler her på forumet som sier at vi som er importører eller forhandlere ikke har lov å reklamere for egne produkter eller anbefale produkter for egen vinnings skyld.

Som Jonte nevner så ville jeg ha kjøpt ett og ett produkt når jeg hadde penger fremfor å kjøpe en dårlig pakkeløsning som en midlertidig løsning.

Min personlige mening er at du ligger unna slike billige pakkeløsninger og heller kjøper produkt for produkt etter som økonomisjefen tillater det.

De fleste produkter går jo ikke ut på dato allikevel.

Mvh

Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet mitt er at sånn som det står nå har jeg absolutt ingenting, ikke så mye som en kabel. jeg har to 10" høl (Kan moddes til 6"x9") i hattehylla, og ett høl foran til cdunit. + to 100% sprengte focal elementer foran i dørene.

Og takk for tilbudet til dere som evt. har å selge. Men jeg vil ha alt helt nytt.

Av den grunn at jeg vil ha garanti, kvittering osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider