Gå til innhold

K&N luftfilter på 91`Mazda 323 1,6 Injection?

Ranger emnet


Solberg-

Anbefalte innlegg

Hei!

Bare lurte på om det finnes K&N luftilter til denne motoren? Og er det veldig lurt å sette på dette når bilen har gått 303.000 km og begynner å bli litt sliten? Bra for motoren når den har gått så langt liksom? Effektøkning blir det nok ikke men håper på bedre lyd! :)

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes innsatsfilter (KN E-9194) men det var jo lyd du skulle ha.

Så da må du finne et universalt åpent filter som passer på noe rør eller på luftmengdemåleren. Altså må du bare ha ytre diameter på det røret du vil ha det på og max lengde og diameter på filteret hvis det er begrenset plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gidder ikkje lage en ny post pga. 1 spørsmål, så jeg skriver det like gjerne her..

 

hvilket luft filter vil dere anbefale meg å kjøpe til min 93" 323 GT-R? Motoren kommer ikkje å bli tunet til 300 gamp, siden kassa er så dårlig på disse bilene at den kan eksplodere mens den står parkert i garasjen, så det er ikkje noe behov for et filter som er spesiallaget for effekt økning og som lager prompelyd.. anger2

 

er mest ute etter lyd, så om noen vet om et konkret filter som de vil anbefale framfor alt annet må dere gi en lyd ifra dere :) K&N eller Pipercross pehaps?

Vegard RF

 

Mazda Owners Group Norway - http://mazda-ogn.org/

[o] 1993 Mazda 323 GT-R

[X] 1988 Honda "Shogun" CRX - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gidder ikkje lage en ny post pga. 1 spørsmål, så jeg skriver det like gjerne her..

 

hvilket luft filter vil dere anbefale meg å kjøpe til min 93" 323 GT-R? Motoren kommer ikkje å bli tunet til 300 gamp, siden kassa er så dårlig på disse bilene at den kan eksplodere mens den står parkert i garasjen, så det er ikkje noe behov for et filter som er spesiallaget for effekt økning og som lager prompelyd.. anger2

 

er mest ute etter lyd, så om noen vet om et konkret filter som de vil anbefale framfor alt annet må dere gi en lyd ifra dere :) K&N eller Pipercross pehaps?

 

Hei, har gode erfaringer med både K&N- og King Dragon filter på GT-R.

Gratulerer med den nye bilen, forresten. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår