Gå til innhold

LCD / DVD i bil..!

Ranger emnet

Assman

Anbefalte innlegg

Originally posted by Majestet

Du skjønte vel hva jeg mente? Du forteller at du SER på musikkvideoer når du kjører, og jeg spør hvorfor. Er bilen din så kjedelig å kjøre at du må ty til andre former for underholdning? :)

Sitter konstant å ser på... NOT. De går på skjermen når jeg kjører.. Skjønner ikke hvorfor du bryr deg, du bare kverulerer når du svarer på ting og holder deg aldri til topic.

Og kan vel hende det er kjedlig vei.. Eller mye kø.....?? Hva vet du om det?????

Og de fleste biler er kjedlig å kjøre når man skal holde fartsgrensa...... og det ikke er noen morsomme svinger eller lignende.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by borabora

Sitter konstant å ser på... NOT. De går på skjermen når jeg kjører.. Skjønner ikke hvorfor du bryr deg, du bare kverulerer når du svarer på ting og holder deg aldri til topic.

Og kan vel hende det er kjedlig vei.. Eller mye kø.....?? Hva vet du om det?????

Og de fleste biler er kjedlig å kjøre når man skal holde fartsgrensa...... og det ikke er noen morsomme svinger eller lignende.....

Kverulere? Jeg stiller kun spørsmålstegn ved behovet for å se på TV mens man kjører bil, ikke noe mer, ikke noe mindre. Jeg for min del har aldri sett behovet med å sitte og glane på en skjerm mens man kjører, uansett om veien er aldri så "kjedelig". Nå synes jeg du må slutte med å sutre så mye, jeg har ikke en personlig vendetta mot deg selv om jeg stiller spørsmålstegn ved dine handlinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kverulere? Jeg stiller kun spørsmålstegn ved behovet for å se på TV mens man kjører bil, ikke noe mer, ikke noe mindre. Jeg for min del har aldri sett behovet med å sitte og glane på en skjerm mens man kjører, uansett om veien er aldri så "kjedelig". Nå synes jeg du må slutte med å sutre så mye, jeg har ikke en personlig vendetta mot deg selv om jeg stiller spørsmålstegn ved dine handlinger.

Selv om du ikke har sett behovet så har jeg tv i bilen min og bruker den, liten vits i å ha det ellers.... :rolleyes:

Sutre? Ber deg holde deg til topic jeg, regner med de fleste andre her er mest interessert i det.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by borabora

Selv om du ikke har sett behovet så har jeg tv i bilen min og bruker den, liten vits i å ha det ellers.... :rolleyes:

Sutre? Ber deg holde deg til topic jeg, regner med de fleste andre her er mest interessert i det.....

Sutre, ja. Det nytter jo ikke å stille deg et enkelt spørsmål uten at du griner over "topic". Jeg er muligens blind, men hos meg står det at topic er "LCD /DVD i bil". Lykke til med TV-tittingen. Jeg for min del ville heller lagt pengene i noe annet, f.eks. motor. TV-titting kan jeg gjøre hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Walter_Melon

Her er en billig en, er fristet til å plassere en sånn i russebilen nesten... Men tror ikke det er det beste på markedet heller.

http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=527

Har faktisk det sette som er på den siden...

Er faktisk bra bilde på den... ligger info om cube sine produkter på

http://www.multicube.no ;)

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jober som montør hos Bilradiospesialisten Sandnes. Vi har montert en del Cube skjermer og DVD spillere. Kundene har vært meget fornøyde så langt. Jeg skal faktisk montere Cubesettet som er vist lenger oppe i en kamerat sin Mondeo. Blir nok bra det.

Stig Johansson

Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr.Stream

Jeg jober som montør hos Bilradiospesialisten Sandnes. Vi har montert en del Cube skjermer og DVD spillere. Kundene har vært meget fornøyde så langt. Jeg skal faktisk montere Cubesettet som er vist lenger oppe i en kamerat sin Mondeo. Blir nok bra det.

Næmmen...er det flere her inne?! ;-)

Jobber hos Bilradiospesialisten i Trondheim jeg....

Må vel kanskje vurdere en cube 7" skjerm på dashbordet i Supran jeg og da? ;-)

Skal foresten godt gjøres å finne bedre 7" til den prisen i dag.

De fleste alternativene i prisklassen som vi har testet er rimelig

langt bak...hva kvalitet angår ;-)

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sutre, ja. Det nytter jo ikke å stille deg et enkelt spørsmål uten at du griner over "topic". Jeg er muligens blind, men hos meg står det at topic er "LCD /DVD i bil". Lykke til med TV-tittingen. Jeg for min del ville heller lagt pengene i noe annet, f.eks. motor. TV-titting kan jeg gjøre hjemme.

Hva skal du med større motor når det ikke er lov og kjøre over 100km/t???

Tv i bil kan være gøy det, har man en liten fest så kan man se litt musikk vidioer i stede for og bare føre musikk..

Filmer man på treff kan dem som er mad i bilen se filmingen på veien hjem..

Har du med noen små rollinger i bilen sett på en tegnefilm så holder dem kjeft..

Så synes det er mange grunder til å ha tv med dvd i bilen, for og ikke nevne at gamle spilleren min tok ikke mp3 men det gjør dvd spilleren.;)

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkuart bygget inn en lcd skjerm i bilen, skrudde fra hverandre dashen og støpte til en ny midtkonsoll i glassfiber, høres nok muligens dramatisk ut, men det er i det er en ganske grei sak...

Til luringen som lurer på hvorfor man skal ha TV i bilen.. Hva skal man egentlig med bil i det hele tatt, kan jo bare ta bussen, den har (som oftest) både stor motor OG turbo.. tjo hei!!..

Men for oss som liker å bli underholdt er det greit med litt moro..(TV, PS2 og BIL).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Christian

den cube pakka! kan du koble tv på den? mp3? Hvordan kobler du den opp mot resten av annlegget?

Jeg har en pioneer 9400 fra før

Cube pakken består av:

(gjelder dagens pakke....små endringer kan komme)

* 7" Cube TFT (aktiv matrise) skjerm med innfellingsramme

for nakkestøtte. (dashbord brakket er ekstrautstyr)

* Cube DVD spiller m/fj.kont, som også takler MP3/VCD/DVDR (ikke sjekket SVCD) 'Nesten' DIN format....folk flest monterer denne i hanskerom/under pass.setet./bagasjerom.

I ditt tilfelle trenger du ikke annet enn denne pakken. ;-)

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider