Gå til innhold

Volvo242tic: Volvo242 - mitt 242 prosjekt

Ranger emnet

volvo242TIC

Anbefalte innlegg

• Svar 288
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

takk for alle positive komentarer!

ga 12000 svenske, og kursen var meget god i betalende øyeblikk :D

det er 2stk 8,5" bak og 2 stk 7,5" framme.. med NYE 215 dekk :D

m'm ikke så værst... er noe rundt der dem ligger :) greit med nye dekker :)

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser veldig bra ut detta her! =)

Du kunne ikke lagt ut noen flere bilder av buret, der du sveiser i dørken osv? Er det halvbur fra pedersen?

skal se om jeg kan ordne bilde.

er halvbur ja..men noe modda etter eget hode..

Og skulle du kjede deg har jeg en bil eller 2 som kanskje skal ha bur og

bare å komme, "grøftekanten verksted AS" ordner det fort og bra :D hehe :hammer

Liker det jeg ser på bildene ja! Tydelig at du vet hva du driver med

tja, vet vel ikke så forbanna mye..prøve og feile.. hehe... resultatet ser jo ikke så aller værst ut.. men har lært MYE på denne bilen, og vet om ti tusen ting jeg kunne gjort bedre og anderledes..ved neste prosjekt må jeg handle meg mer karosseri verktøy :D :D

men ellers takk for komentaren :)

Dette blir bra, Mere bilder.

Lykke til videre med prosjektet

bilder kommer litt sporadisk når nye ting skjer.. hehe..

Ser bra ut dette :-)

Du skjermbreddet vel etter dette prinsippet: http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=56115

eller?

idèn er etter eget hode..viste ikke om den sia der engang.. men jeg har gjort noe i likhet, ikke helt men.. hehe

har vel gjort det litt mer gjennomtenkt, og bredda mer hele veien.. har jo laga ny skjerm bit forran ved døra +++++++++++++++++++++++++++++++

detta er fint å se på.. men bare lurer. skal du ikke ha X bøyla i buret bak?

tror ikke det nei.. skal lage noe annet spennende der :D hehe..der baksetet var før.. mer sier jeg ikke :lol

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper det blir et like heftig resultat som det ser ut som det skal bli :D

takker. skal prøve å leve opp til mine egne forventninger..hehe..

går forøvrig nå og snuser på sellholm coilovers...har en samtale igang med BT om dette pluss tusen andre ting..hehe...

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok bare å se etter en Volvo det står Team Blakk Motorsport på så er vi igang ;)

-Kan jeg joine "Team Blakk Motorsport" ?

Er heller ikke så langt fra "grøftekanten verksted AS" her heller :P hehe, jeg har garasje, men der er det jo minimalt med plass.. får bare halve bilen inn :P hehe

Vi har noen pakkiser nedi svingen her som driver å mekker.. dem ere en fyr jeg veit om som kaller for "Svingen Teip & Ståltråd AS" -Der ville jeg ikke meldt meg inn for å si det sånn :P Når jeg først gjør noe, så pleier jeg å gjøre det ordentlig = sveiseapparat og ikke teip, og minimalt med sparkel...

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en liten update..

har sveisa igjen hullet til girspaken på tunellen, gjort klar begge stol festene..

begynt med hattehylla.. skal sikke spor den plata jeg laga i går, så punkte den nye opp.. i kveld håper jeg :D

den blir jo ikke synlig da hylla blir "kledd" med alu/rustfritt pga fuelcell og godkjenning hos BT.. men skal feste firepunkten i hylla så er jo en fordel at den nye også er stiv uhhmmwhat?

skal også prøve å få lage deksel for å lokke bakaksel før sandblåsing.. håper å få laga disse i helga..

skal også demontere forstillinga helt pga. sandblåsninga..

til uka skal jeg handle belter, og få montert de :D

bilder kommer så fort jeg har :D

kom gjerne med komentarer :wave

Lenke til kommentar
Del på andre sider