Taviren Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Klarer noen det her? Har aldri sett en sunny i norge med den stylinga! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 drit i å legg ut to av samme tråder da..;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 drit i å legg ut to av samme tråder da..;) Drit i å Quote da! ;) hehe Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Gjorde ikke jeg det? Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taviren Skrevet Juli 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 sorry... jeg ville fjerne den andre.. men det funka ikke.. så jeg lagde ny.. Sånn at folk skulle se.. Men den er grei den. sorry ToRReS var flink han Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Hehe... Ja, det veit eg no ikke heilt... Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg