volvovassdal Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Slavesylindern takka for seg her om dagen.. så jeg åpna den å så at det var den lille tettningsringen/O-ringen som hadde sprukket, så jeg kjøpte meg overhalings sett.. skiftet tettningsringen! men da jeg skulle lufte, så blåste slavesylinderen ut bremseveska i en diger sprut (var ikke mye trykk i det heletatt), så jeg skaffet meg en bruktsylinder som var i orden, men d samme skjedde med den også :mad: så ble jeg lei hele driten, å dro nedpå mekonomen å kjøpte en spiller ny slavesylinder.. men tror du ikke d samma skjedde da også? d ble et H....... bremseveskbad på meg.. så jeg lurer på hva problemet kan være! noen som vet??????? mvh snorre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazongutten Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Spruter det ut av luftningsnippel`n ? Siter -GUD ER GOD- -85` Volvo 740 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet April 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Spruter det ut av luftningsnippel`n ? jaja.. 3 år sia det problemet dær ble tatt hånd om, og bilen er faktisk solgt for lenge sia hehe.. men takk for omtanken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazongutten Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Åja, hehe titta itte på dato`n ; ) Siter -GUD ER GOD- -85` Volvo 740 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg