ToRReS Skrevet Juli 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Absolutt noe å tenke på :) Inntil det skjer får dere bare fortsette å sende inn modder på mail. Flere her som er med i neste blad også uten at jeg vil røpe hvem før bladet kommer 8 august :D Akkurat! :D Kan du røpe om det er noen flere denne gangen? Kanskje 2 siders oppslag og ikke bare ett? :) (Jeg sender deg sikkert noe snart. Må bare legge hjertet i det ;)) Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Absolutt noe å tenke på :) Inntil det skjer får dere bare fortsette å sende inn modder på mail. Flere her som er med i neste blad også uten at jeg vil røpe hvem før bladet kommer 8 august :D de som kommer med.. får de vite om de kommer med a? før 8 august.. og etter hvor lang tid etter man sender inn en modd får man vite om den kommer med i bladet eller ikke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg