Skyline_401 Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Hei, SOm dere vet har jo jeg en 86mod volvo 240, med b230a,(forgasser) men jeg har en B21et på hånda det er jo insprut, så jeg lurer på Åssen det er å legge opp nytt ledningsnett? Jeg har jo aldri vært borti det.. men er det noen som kan dette? som kan få klarer litt nærmere hva jeg skal gjøre/evt, hva som må gjøres eller er det lettere å legge opp lednings nett til noen andre Turbo Motorer? som b230et/fk/ft håper det er noen som kan dette for jeg kan det ikke..Hehe.. Håper på svar! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Hei, SOm dere vet har jo jeg en 86mod volvo 240, med b230a,(forgasser)men jeg har en B21et på hånda det er jo insprut, så jeg lurer på Åssen det er å legge opp nytt ledningsnett? Jeg har jo aldri vært borti det.. men er det noen som kan dette? som kan få klarer litt nærmere hva jeg skal gjøre/evt, hva som må gjøres eller er det lettere å legge opp lednings nett til noen andre Turbo Motorer? som b230et/fk/ft håper det er noen som kan dette for jeg kan det ikke..Hehe.. Håper på svar! :) om motoren kommer med ledningsnett so er de plug and play!! de du trenger å gjere i grunnen er å sette inn motoren å koble på den kontakta på torpedoveggen, deretter må du ha ei anna bensinarmatur (mate pumpa til bensinpumpa), alle ledninger er klart til bruk der også, bere å plugge inn...deretter trenge du bensinpumpe som du monterer under bilen. der er også opplakt leddning til den pumpa, leddninga ligge under sete bake på venstre side (gul leddning) om eg ikkje tar feil? også må du ha ett grønt rele som du setter på ein kontakt som er klar til bruk under ratt stamma, stor kontakt, som skal vere svart.. du må no seff ha bensinrør å retur rør under bilen atme bensin pumpa også.. muligens skriver eg litt vrient, men er vell ikkje so mykje meir du trenge å vite.. lykke til :D Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg