Per-Henrik Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 driver og setter sammen motoren min nå. så plutselig serjeg en tapp som stikker ut av blokka. den stikker ut under eksosmanifoleden. det ser ut som at det skal sitte en slags gummi slange på den. hva er den til?? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Er vell avtappingspluggen til kjølevæska du har funnet skulle jeg tro, er en liten "messinventil" på siden av syl 4. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 kan vertfall sei at den saken du snakker om har de aldri stått nåke på solenge eg har skrutt på volvo..om eg ikkje tar heilt feil so er de bare ett hull inn til svinghjulet? Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 De fleste B18/20 og B230/B23 jeg har skrudd på og har stående har en slik avtappingskran av messing. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Juli 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 den er av messing ja. det skal sikkert ikke sitte noe der da Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Skal ikke sitte noe der nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg