RusH Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Spotta en helt vill Viper som ble vasket på selvvasken på statoil bogstad. Bilen var blå med hvit viperstripe og kjempe-vinge som også var lakkert som bilen. Bilen så _ikke_ original ut, mer som noe dtm lignende greier.. Kjørte med prøveskilt og når han fyra den opp og dro på lå han BREDT bortover veien. Ga noe sykt på hele tiden, kunne høre den helt syke lyden leeenge etter at han hadde kjørt... Det er den mest voldsomme og BRUTALE lyden jeg noengang har hørt på en bil.... Garantert ikke originalt......... Var en kar oppe i 40 åra som kjørte den med en liten gutt som passasjer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Er vell den som har vært på utallige gatebil treff. Den har hvertfall en stot vinge og grom lyd:P Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Bygget av han svensken/finnen? som har kjørt masse Viper i diverse racing vel. Roos eller noe? Lyden er heeeelt sinnsyk. Glemmer ikke når han møtte på første Streetmeet på IKEA. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReWrite Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Denne bilen kjenner jeg godt, han som kjørte er Onkelen min, og passasjeren var sønnen hans, altså min fetter.. De kom til meg etter de hadde vasket den, på et lite besøk. Bilen skal snart på norske skilter, koster endel, men snart er det i boks.. De holder på og gjøre den mer "norge" vennlig med og montere andre sideskjørt osv.. Motoren er helt standard enda, men det er planer om kompressor, vi får se.. Utrolig digg bil og kjøre :D Siter Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede! x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar! x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt! x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt! x BMW 318i 86mod - Solgt! x Jetta mk2 84mod - Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 d0h.. MASSE tekst.. men det hjelper lite... :pics Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Han kjørte opp forbi jobben min (peppes Røa) Da rista det inne i hele sjappa VILLLL lyd.... Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Denne bilen kjenner jeg godt, han som kjørte er Onkelen min, og passasjeren var sønnen hans, altså min fetter.. De kom til meg etter de hadde vasket den, på et lite besøk. Bilen skal snart på norske skilter, koster endel, men snart er det i boks.. De holder på og gjøre den mer "norge" vennlig med og montere andre sideskjørt osv.. Motoren er helt standard enda, men det er planer om kompressor, vi får se.. Utrolig digg bil og kjøre :D Holder bilen fremdeles til på samma sted som i fjord? Var der for 2 uker siden for å nyte et deilig syn, men ingen viper der nei...:( Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Denne? Finnes vel ikke så veldig mange sånne i Norge kanskje, er iallfall den eneste jeg har sett :rolleyes: Skal sjekke om jeg har noen bedre bilder... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 kan vel stemme rimlig bra det ja. så bilen på kranbil uten skjørt her for et års tid siden. FY FAEN for noen eksosrør!!!! 4" / 5" fra manifoild å ut??? :pray :D Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolk Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Denne bilen kjenner jeg godt, han som kjørte er Onkelen min, og passasjeren var sønnen hans, altså min fetter.. De kom til meg etter de hadde vasket den, på et lite besøk. Bilen skal snart på norske skilter, koster endel, men snart er det i boks.. De holder på og gjøre den mer "norge" vennlig med og montere andre sideskjørt osv.. Motoren er helt standard enda, men det er planer om kompressor, vi får se.. Utrolig digg bil og kjøre :D Hvem er du? Siden du er onkelen til han som kjørte den? Snakker du om Jxxx eller Oxx-rxxxx? Det er i allefall Oxx-Rxxxx som eier den. Den bilen er i allefall rå og spesiell, og kul å kjøre ja. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Var det den som kom kjørende til gatebil uten sideskjørt? Gikk på vei om mot motorsenteret da den kom glidene forbi oss, trudde jeg skulle stryke med. Måtte nesten legge meg ned på bakken for å fordøye den syke lyden når den putret oppover på rett over tomgang :pray Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Var det den som kom kjørende til gatebil uten sideskjørt? Stemmer! :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrleone Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Fet bil, men må si at det var tragisk å se den kjøre på bane.. Utrolig dårlig kjøre egenskaper i den... Den er nok bare bygd for lange slakke USA sletter gitt! Siter http://www.jdmgarage.no "Norges største leverandør av banebiler" http://www.driftmonkey.no "Fashion For Drifters" http://www.timeattack.no "Norges raskeste serie" http://www.d1gp.no "D1 Grand Prix" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 har noen bilder fra rudskogen jeg å, er nok det sykeste som er å oppdrive.. selve eksosen ligger jo som et skjørt på sidden av bilen.... :pray Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Skal passe leggen sin litt når en stiger ut av den uten sideskjørt :D Varmebandasje hadde nok ikke vært dumt (med eller uten skjørt). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg