Gå til innhold

FS: Oldschool chrome døråpnere

Ranger emnet

Mk2-16v

Anbefalte innlegg

Plukket med meg et par sett med chrome døråpnere da jeg var på hugger'n, tenkte det var noen som trengte slike ;)

Jeg har 2 sett tilsalgs, 200,- pr. sett + frakt

h001.jpg

h002.jpg

Sånn ser det ut montert i en golf1 dør,

Passer også til Golf2, 80talls Audi og sikkert mange andre også ;)

h003.jpg

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så et tips: Neste gang du er på høggern for å hente slike døråpnere: Ta de på bakdørene i stedet. De har allerede den monteringsbraketten man trenger til Einser, så de er bare å skru rett inn i Golfen.

Takker for tips ;)

Disse tok jeg fra en 2dørs, men det var en 4dørs der også men det var 40 varmegrader inne i bilene så jeg orket ikke skru noe mer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt et par og skal ha disse inn i en 2-dørs Einser. Hva trenger/gjør jeg?

Plukker ut døråpneren fra den svarte dingsen og monterer den kromma døråpneren i braketten som den originale døråpneren din sitter i. (Aller først må du demontere innvendig dørhåndtak, sveiv, deksel rundt døråpneren, dørside og koble fra staget som er koblet til døråpneren).

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plukker ut døråpneren fra den svarte dingsen og monterer den kromma døråpneren i braketten som den originale døråpneren din sitter i. (Aller først må du demontere innvendig dørhåndtak, sveiv, deksel rundt døråpneren, dørside og koble fra staget som er koblet til døråpneren).

Smooth, så jeg trenger altså ikke flere deler :)

Holder på å samle deler til Einser prosjektet mitt. Langtids/vinter prosjekt.

Garasjen/verkstedet til Golfen er offisiellt i gang. Støper plate neste fredag. Planen er å ha den tett til vinteren kommer. Legger inn 2800w varmekabel i gulvet :)

75 BMW 2002 US

83 VW Golf GTI

01 Audi A6 2.5TDIqAt

96 Audi A6 2.5TDIqA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er fra en audi 80/100 dette? Dere burde kjøpe fra en boble, dritfete og akkurat den braketten som er på golf 1

De er fra Audi 80/100 ja..

De er jo så å si like som de på bobla og litt lettere å finne.

Er jo ikke noe spesiellt problematisk å bytte disse heller da, bare å få slått ut pinnen som holder de til braketten og flytte de over til orginalen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider