Mk2-16v Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Plukket med meg et par sett med chrome døråpnere da jeg var på hugger'n, tenkte det var noen som trengte slike ;) Jeg har 2 sett tilsalgs, 200,- pr. sett + frakt Sånn ser det ut montert i en golf1 dør, Passer også til Golf2, 80talls Audi og sikkert mange andre også ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 du har PM! Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Juli 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Da var begge settene solg :) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Så et tips: Neste gang du er på høggern for å hente slike døråpnere: Ta de på bakdørene i stedet. De har allerede den monteringsbraketten man trenger til Einser, så de er bare å skru rett inn i Golfen. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Juli 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Så et tips: Neste gang du er på høggern for å hente slike døråpnere: Ta de på bakdørene i stedet. De har allerede den monteringsbraketten man trenger til Einser, så de er bare å skru rett inn i Golfen. Takker for tips ;) Disse tok jeg fra en 2dørs, men det var en 4dørs der også men det var 40 varmegrader inne i bilene så jeg orket ikke skru noe mer ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lassem Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Jeg har kjøpt et par og skal ha disse inn i en 2-dørs Einser. Hva trenger/gjør jeg? Siter 75 BMW 2002 US 83 VW Golf GTI 01 Audi A6 2.5TDIqAt 96 Audi A6 2.5TDIqA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Jeg har kjøpt et par og skal ha disse inn i en 2-dørs Einser. Hva trenger/gjør jeg? Plukker ut døråpneren fra den svarte dingsen og monterer den kromma døråpneren i braketten som den originale døråpneren din sitter i. (Aller først må du demontere innvendig dørhåndtak, sveiv, deksel rundt døråpneren, dørside og koble fra staget som er koblet til døråpneren). Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lassem Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Plukker ut døråpneren fra den svarte dingsen og monterer den kromma døråpneren i braketten som den originale døråpneren din sitter i. (Aller først må du demontere innvendig dørhåndtak, sveiv, deksel rundt døråpneren, dørside og koble fra staget som er koblet til døråpneren). Smooth, så jeg trenger altså ikke flere deler :) Holder på å samle deler til Einser prosjektet mitt. Langtids/vinter prosjekt. Garasjen/verkstedet til Golfen er offisiellt i gang. Støper plate neste fredag. Planen er å ha den tett til vinteren kommer. Legger inn 2800w varmekabel i gulvet :) Siter 75 BMW 2002 US 83 VW Golf GTI 01 Audi A6 2.5TDIqAt 96 Audi A6 2.5TDIqA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 dette er fra en audi 80/100 dette? Dere burde kjøpe fra en boble, dritfete og akkurat den braketten som er på golf 1 Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Juli 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 dette er fra en audi 80/100 dette? Dere burde kjøpe fra en boble, dritfete og akkurat den braketten som er på golf 1 De er fra Audi 80/100 ja.. De er jo så å si like som de på bobla og litt lettere å finne. Er jo ikke noe spesiellt problematisk å bytte disse heller da, bare å få slått ut pinnen som holder de til braketten og flytte de over til orginalen ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg