_toyo_ Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Hei! Har oppkjøring i august, og har fått tilbud om å kjøpe 520i 89mod til 25.000. Det er automat kasse i den. Har alltid sagt jeg ikke skal ha aut. kasse i førstebilen, men bilen frister litt også... bilen har trilla 240000km, er i god stand og bra vedlikeholdt Men er det en god førstebil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_toyo_ Skrevet Juli 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 ingen som har noen meninger om det... starter i lære til høsten så kommer penger inn på konto hver mnd.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radiaki Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Hvis det er E34 er det en grei pris hvis bilen er passe hel, men det sitter den gamle 12v motoren i de bilene, kombinert med automat blir det litt i minste laget. Nå er det jo greit å ikke ha en råsprek bil som førstebil, men med så liten motor blir det faktisk litt uøkonomisk. ;) Har selv kjørt 1991 (24v 150hk) 520iA i 2 år, var veldig fornøyd med den bilen, men den har jo en del mere futt i motoren. Hvis det er samme automatkassa på 89 som 91 er de faktisk veldig greie hvis de er tatt vare på. Spesielt vintermodusen synes jeg var fin ;) Prøv en tur med bilen du, og gå igjennom den teknisk. Hvis det ikke er rust, og slitedeler som understell, bremser, kardang, traverforinger etc er i ok stand er det sikkert et greit kjøp, er fine cruisebiler. Siter (*) BMW Z3 Coupe 2.8 (*) 1999 BMW 520i touring (x) 1996 BMW E39 535i manuell (x) 1988 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_toyo_ Skrevet Juli 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Hvis det er E34 er det en grei pris hvis bilen er passe hel, men det sitter den gamle 12v motoren i de bilene, kombinert med automat blir det litt i minste laget. Nå er det jo greit å ikke ha en råsprek bil som førstebil, men med så liten motor blir det faktisk litt uøkonomisk. ;) Har selv kjørt 1991 (24v 150hk) 520iA i 2 år, var veldig fornøyd med den bilen, men den har jo en del mere futt i motoren. Hvis det er samme automatkassa på 89 som 91 er de faktisk veldig greie hvis de er tatt vare på. Spesielt vintermodusen synes jeg var fin ;) Prøv en tur med bilen du, og gå igjennom den teknisk. Hvis det ikke er rust, og slitedeler som understell, bremser, kardang, traverforinger etc er i ok stand er det sikkert et greit kjøp, er fine cruisebiler. Vet ikke om det er E34 jeg. Tror han sa at det var 130hk, men vet ikke om det stemmer da. Skal kikke litt på den i neste uke, må nok prøvekjøre den ja. Bremsene er i bra stand. skifta klosser for en stund siden, mer vet jeg ikke. Den er tectyl behandla. Bilen ser pen ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Det er E34, 126hk. Tror du kommer til å synes den er ufattelig dau etter en stund, men det er jo opp til hver enkelt. E34 er jo veldig gode biler, men de begynner å dra på åra så litt småplukk og reperasjoner må du mesten regne med(som med alle gamle biler). Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Juli 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 Jeg synes E34 er fine biler.. Men synes at vis du skal ha e34 så kjøp 1990 eller nyere for da får du 24v i steden for 12v.. Automat er ikke all verden det heller.. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_toyo_ Skrevet Juli 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 så det er e34 ja...noe vanvittig sprek bil skal jeg ikka ha som førstebil uansett. jeg får vel tenke på det... takker for hjelpa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg