volvoekern Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 hadde et billig ratt som heter dino i bilen min og jeg har aldri vært borti bedre ratt!! beklager kvaliteten!! Siter Passat tdi 100tq camaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 rattet mitt.. bedre finnes ikke :P Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duck Skrevet August 13, 2005 Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 kanskje litt offtopic, men er det noen her som har lite sportsratt på toførr uten servo? har selv en 86 med originalt ratt, er jo helt enormt hvor stort det er.. mister rattet om man leker seg litt i svinga :/ vurderer luisi-ratt, men er redd det skal bli umulig å kjøre med uten servo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hayabuza Skrevet August 13, 2005 Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 Jeg liker dette meget godt,ville iallefall ikke hatt noe større: Verdal's rattet.. finnes ikke noe bedre ratt... aldri i verden.. det der er supert... dere må værtfall ikke gå for Luisi driten... laget av loddetinn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet August 13, 2005 Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 kanskje litt offtopic, men er det noen her som har lite sportsratt på toførr uten servo? har selv en 86 med originalt ratt, er jo helt enormt hvor stort det er.. mister rattet om man leker seg litt i svinga :/ vurderer luisi-ratt, men er redd det skal bli umulig å kjøre med uten servo har 12.3" luisi (Falcon elns.) 205/55-16 og null servo ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg