Ejd33p Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 oversatt til bokmål: jeg og en kompis i fra storbritania laga en teigneserie bil i lag. :D han farga bilen og laga bakgrunnen, mens jeg tegnet linjene, farget lyktene, motorommet, interiøret og felgene. Denne synest vi er helt fantastisk og vi er veldigstot av den. K&K versåsnill Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 sinsykt fet.. dette kan u(dere) bra... Devil hva betyr d---> fer låkt bågrunn :S :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Nydelig!! kan ikke se noen feil... en ting bare Phoenix. du kunne ikke ha skrevet på bokmål? er vanskelig å lese nynorsk. måtte lese det endel ganger før jeg forsto alt som sto der:D Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ejd33p Skrevet Juli 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 takker :P setter over til bokmål i fra dette øyeblikk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 kanskje HOF.. eller?? jg synes det i allefall.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 kanskje HOF.. eller?? jg synes det i allefall.. Ja, vi har ingen i HOF her, så det er vell på tide? Denne er jo helt utrolig! Nice! Stå på! :boxing Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Sinnsykt fett.. Ja, kanskje på tide å få noen over til HOF? yodude Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 ufattelig fint! kunne ikke tegna bilen min å da for en liten slant? :boxing ;) Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireBlazt Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Ekstrem feit tegning. en liten feil, synes ikke meshen i fronten er helt i perspektiv med frontfangern. Siter Min BMW E39: http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=11&t=116680 www.zargate.no - Møre og Romsdal's beste LAN party Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Ja, vi har ingen i HOF her, så det er vell på tide? det er vell ikke ett riktig grunnlag for å få den i HOF.. mn jg syns at modden fortjener det pga at den er veldig bra.. har ikke sett noe på høydet med den modden her på forumet..(snakker nå om tegninger) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ejd33p Skrevet Juli 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Takker og bukker :pray de varmer dypt inne i ved hjerterota når jeg får sanne tilbakemeldinger :P og til Spiffi: skal ikke vere noe problem d, bare å ta kontakt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Meget bra !!!! Denne ska till HOF !!!!! :D Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 w0w!! Jeg har bare en ting og si til denne: HOF!!!!! :popcorn Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Æsj, det var faen meg stygt..bruk mer tid på den så blir det bra.. Hahaha..neida:P Drit rååttt!! fy faen, definitivt HOF! :pray Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Æsj, det var faen meg stygt..bruk mer tid på den så blir det bra.. Hahaha..neida:P Drit rååttt!! fy faen, definitivt HOF! :pray imstupid ......... :popcorn Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg