Gå til innhold

Angeleyes til Golf 3

Ranger emnet

Shalabert

Anbefalte innlegg

Lurer rett og slett på hvem som selger angeleyes billigst. Kanskje noen her inne har noen liggende eller selger...?

Da tenker jeg på helt vanlige uten blinklys:

FKNS5051.jpg

Og et lite spørsmål til:

Hvis jeg kjøper lyktene i chrome, er det da mulig å lakkere de sorte hvis jeg finner ut at jeg heller vil ha det? Slik at de blir noe lignende som disse: (Motsatt blir sikkert litt verre?!)

FKNS5053.jpg

Takker på forhånd for alle svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde ikke satse på og lakke crom det blir ikke noe pent...

Men det er ikke noe spesielt vanskelig og lakke cromen inni lyktene viss du virkelig vil det da

Det du sier, er at jeg ikke burde kjøpe sort for evt. å finne ut at jeg må lakkere de chrome? Og at det ikke er noe problem å lakkere de chrome lyktene sorte? Hehe, kanskje litt dårlig formulert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer rett og slett på hvem som selger angeleyes billigst. Kanskje noen her inne har noen liggende eller selger...?

Da tenker jeg på helt vanlige uten blinklys:

FKNS5051.jpg

Og et lite spørsmål til:

Hvis jeg kjøper lyktene i chrome, er det da mulig å lakkere de sorte hvis jeg finner ut at jeg heller vil ha det? Slik at de blir noe lignende som disse: (Motsatt blir sikkert litt verre?!)

FKNS5053.jpg

Takker på forhånd for alle svar!

Flere med angel i byen? hehe.. :P angel er tøfft..

Mine kosta ca 4000 hos Powerzone.

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan forøverig legge inn noen gode ord for maxam-tuning. Varen ble sendt dagen etter bestilling (bestilte på søndag), og ankom trondheim i går. Rask levering og god service!

HEHE...

Må vel kanskje også legge til at jeg fikk feil vare.

Den jeg fikk var:

TU239417.jpg

Gleder meg til å se hvordan de oppfører seg videre, søren, hadde fått et godt inntrykk av disse gutta. Håper de ikke roter det til for seg. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider