vw-vegard Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Går det an å bruke "gamle" LFS keys på kontoer som ikke skal brukes online? Har ikke penger atm til å kjøpe full version av spillet.. Er på ingen måte en request om en account på nettet dette, men jeg lurer på om det fins noen keys som IKKE kan brukes online ? som man bare kan ha det gøy med offline? altså bare en midlertidig løsning til jeg får visa kort og kan betale summen :p Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 En kar som driver og lager mye stilige mods til LFS2. http://www.kegetys.net/lfs/ Noen bilder: Nye textures Smoke-mod Røyk modden gjør at du selv kan velge hvor lenge og hvor mye røyk som skal være i spillet. Gøy for drifting og herjing! Han har også Slick-tyres mod, ghostcar mod og pitspotter. Kjekke og stilige mods. NB! Du må ha nyeste versjon for å bruke moddene! Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Forresten, driftere: Sett parallel steer på 0%. Det gjør at det innerste hjulet vil få større vinkel enn parallell steer på 100%. Søk på "Ackerman steering" for å finne ut hvorfor. Er litt vanskelig for meg å forklare :P Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 noen som veit hvor man kan få tak i nytt interiør i bilen ? har sett at folk har hatt andre typer ratt osv. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Sjekk http://www.lfsforum.net/ . Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 noen som veit hvor man kan få tak i nytt interiør i bilen ? har sett at folk har hatt andre typer ratt osv. Jeg bruker Momo-rattet jeg fant her i hvertfall: http://www.lfsforum.net/showthread.php?t=4337&highlight=momo Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Hvis du f.eks vil ha en annen farge på dashen, andre seter (selv har jeg sparco) e.l kan du åpne .dds filene (ligger i mappen DDS) og edite de i photoshop. For gøre dette må du ha dds-converter, som konverterer til .jpeg men det husker jeg dessverre ikke hvor du laster ned:( Kan også bytte andre ting som cd-spoillere, sette på boost-controllere o.l, dette gjør du da ved å lime inn på dashen i ps, gimp eller hva du bruker;) Så konverterer du jpeg fila til dds igjen og skriver over i lfs-mappa. OBS: husk å lage backup av originalfiler! Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Hvis du f.eks vil ha en annen farge på dashen, andre seter (selv har jeg sparco) e.l kan du åpne .dds filene (ligger i mappen DDS) og edite de i photoshop. For gøre dette må du ha dds-converter, som konverterer til .jpeg men det husker jeg dessverre ikke hvor du laster ned:( Kan også bytte andre ting som cd-spoillere, sette på boost-controllere o.l, dette gjør du da ved å lime inn på dashen i ps, gimp eller hva du bruker;) Så konverterer du jpeg fila til dds igjen og skriver over i lfs-mappa. OBS: husk å lage backup av originalfiler! Link til DDS converter 2.1 ;) Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupraTT Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Noen som skal spille litt ikveld eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Noen som er med in på BF serveren eller? Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupraTT Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Blir med jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 ok Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PLS Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Hey! Noen her som vet hvor mye det koster for S2 i norske kroner ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Hey!Noen her som vet hvor mye det koster for S2 i norske kroner ? litt over 280 kr skulle det være;) Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PLS Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Det er jo verdt det ! Dette skal kjøpes til/i sommer ! Men må vell ta oppkjøringa først :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg