fastolsen Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Jeg spiller keyboard så mulig mine innstillinger ikke passer deg, men jeg har:-Stiv som mulig uten at den hopper bare du går på curben -lav som mulig (uten samme som over) -Sveisa sperre -0% ackherman styring eller hva det heter -26 graders styring -dirt tires (liker å kunne spinne S'er gjennom sjikaner(sammenhengende spor) -58% bremser foran -Så er det bare å gå fort inn i sving, slippe gassen evt. bremse litt, gasse på og styre imot Øvelse gjør mester Hvorfor kjører du ikke 36 graders styring? kan jo ligge mye breiere da... Siter 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Hvorfor kjører du ikke 36 graders styring? kan jo ligge mye breiere da... Fordi det blir noe helvette å rette opp kontraer når svingen bare har 1 hastighet på keyboard :P Rekker ikke over til høyre før bilen slenger til venstre ;) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Åja, kjører med ratt jeg, har ikke det problemet da;) Siter 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bzerk Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Hva slags ratt har dere da? Hva er å anbefalle? Hvordan er det med montering og plassering av ratt.? Trenger man stol og bord.=) jeg bruker Logitech G25 Racing Wheel Bilder: http://www.blackbzerk.piczo.com under prosjekter og LFS drifting MVH bZerk Siter MB 190E 2.3 1987 16V Look http://WWW.MB190KLUBB.com Dame med hjerne kjører gris med stjerne :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zircon Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Nei så jaggu.... Fant ut at jeg ikke har spilt dette spillet siden 3 mars 2006 eller noe.... Finens det nå en norsk server der man kan også drifte med FXO? (Altså den 4wd bilen) Om 14 dager så er jeg tilbake i spillet... Savner good old times.... Legger ved et lite lagbilde fra et års tid tilbake...... Noen av disse som fortsatt spiller? Hadde vært kult å samla folket igjen....:driving Siter http://www.Sandvik-Bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmi89 Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 halla får ikke bremsa å gassa samtidlig hva ska jeg gjøre ? får heller ikke svinga mere en 180grader har logitech driving force pro Siter - VW Bora 1,9TDI Exclusive & Audi 100Q typ44 {vinterbil} X-er : VW Golf MK4 GTI Exclusive, Audi 80 Quattro, Audi A3 1,8T Ambition "If I go homeless can I sleep in your wheel gap?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Ey, jeg er jo med på bildet jo! :D Kjører som f... jeg(iallefall etter jeg fikk G25), jobber med å presse tider på aston national med FZr nå.. ligger på 1.42.38 men må presse meg laaaangt nedover ;) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RøreLua Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 kjøpte me logitech formula force ex i dag.....men d bli slik at i må trøkke inn gasspedalen for at d ikkje ska være gass....nokken som veit ka i gjør feil? du må inn på innstillinger og ser vil du se aksene til rattet ditt du må nok reversere det. mitt og også sånn noen ganger Siter If you can see you oponent's head ligths, it's gonna go to hell.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmi89 Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 halla får ikke bremsa å gassa samtidlig hva ska jeg gjøre ?får heller ikke svinga mere en 180grader har logitech driving force pro ingen som vet va som er feil ?? Siter - VW Bora 1,9TDI Exclusive & Audi 100Q typ44 {vinterbil} X-er : VW Golf MK4 GTI Exclusive, Audi 80 Quattro, Audi A3 1,8T Ambition "If I go homeless can I sleep in your wheel gap?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spike Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 ingen som vet va som er feil ?? Du må gå inn på kontrollpanel/spillkontrollere/egenskaper/innstillinger og velge kombinert aksel. Så velger du kombinert aksel inne på innstillinger på spillet. For å få det til å gå mer enn 180 grader går du inn på kontrollpanel/spillkontrollere/egenskaper/innstillinger igjen og justerer rotasjonsgraden, sånn er det iallefall med G25 Og innstillinger på spillet. Får håpe du får det til:driving Siter 93 BMW 520i (bruksbil/vinterbil) 93 BMW 325Ci 87 Volvo 740 Turbo Intercooler (solgt) 86 Volvo 740 GL (solgt) 87 Ford Sierra IS (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Nei så jaggu.... Fant ut at jeg ikke har spilt dette spillet siden 3 mars 2006 eller noe.... Finens det nå en norsk server der man kan også drifte med FXO? (Altså den 4wd bilen) Om 14 dager så er jeg tilbake i spillet... Savner good old times.... Legger ved et lite lagbilde fra et års tid tilbake...... Noen av disse som fortsatt spiller? Hadde vært kult å samla folket igjen....:driving 4WD (Du mener gt'en sant?) heter FXR ellers er det RB4. Noen norsk bane vet jeg ikke helt om (hender den er open på LFS Norge Drifting, kommer ann på adminene) :) Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmi89 Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Du må gå inn på kontrollpanel/spillkontrollere/egenskaper/innstillinger og velge kombinert aksel.Så velger du kombinert aksel inne på innstillinger på spillet. For å få det til å gå mer enn 180 grader går du inn på kontrollpanel/spillkontrollere/egenskaper/innstillinger igjen og justerer rotasjonsgraden, sånn er det iallefall med G25 Og innstillinger på spillet. Får håpe du får det til:driving fikk det desverre ikke til men er det no prog jeg må installere elns jeg bare kobla rett inn uten å installere noe Siter - VW Bora 1,9TDI Exclusive & Audi 100Q typ44 {vinterbil} X-er : VW Golf MK4 GTI Exclusive, Audi 80 Quattro, Audi A3 1,8T Ambition "If I go homeless can I sleep in your wheel gap?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Du må laste ned en driver til rattet ditt.. Finner du ikke til ditt, laster du ned en driver til et ratt fra samme produsent, som er tilnærmet likt.. da går det fint Siter 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmi89 Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Du må laste ned en driver til rattet ditt.. Finner du ikke til ditt, laster du ned en driver til et ratt fra samme produsent, som er tilnærmet likt.. da går det fint hvor finner jeg driver til det da ? på logitech sida ? Siter - VW Bora 1,9TDI Exclusive & Audi 100Q typ44 {vinterbil} X-er : VW Golf MK4 GTI Exclusive, Audi 80 Quattro, Audi A3 1,8T Ambition "If I go homeless can I sleep in your wheel gap?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 ja for eksempel... Siter 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg