Pellick Skrevet August 29, 2008 Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 Selv de billigste rattene funker godt til LFS, så lenge de har Force Feedback :) Alle Logitech-ratt med USB-plugg funker på PC, selv de som er til Playstation, og de er alle gode til LFS. Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSStian Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 jeg kjøpte et logitech på elkjøp til 399,- billig og helt greit til nybegynnerkjøring! :) driftinga får jeg ikke til at all, bare snurrer! orker ikke å lese igjennom heletråden for noen råd,så spør igjen! Siter http://www.vwaudi-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sp33dy Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 til drifting er setup alfa omega! har alltid laget mine setup selv, bare å prøve seg frem! hjelper jo litt å ha noe peiling på bil da!! enkle tips: -stive opp bilen både frem og bak -og ikke minst for synet sin del, så legger du bilen godt mot asfalten ;-) -hjulvinkler, kjør en del negativ camber,gir bedre veigrep i svinga på fremhjula, og bedre slepp på bakhjula! -diff er meget viktig, kjører selv på låst diff, eller stram clutchdiff ellers så trenges det trening,trening og atter trening for å bli flink! mvh WWD|Sp33dy Siter MB 190E 2.3 16v -85 MB 307D -87 Polaris IQ 800 -08 LFS drifter, Founder Of World Wide Drifters Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 når går inn på Flerspiller og skriver inn passord og trykker på Aktiver så kommer det opp: Du må skrive inn ditt SPILLpassord:S? er det ikke det samme passordet som du logger deg inn med på lfs.net? Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taviren Skrevet September 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 Nei, du har oppretta ulike passord når du skulle registrere deg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennetcch Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Hei! kan noen fortelle meg hvordan man får senket bilen på Live For Speed? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holmsburacing Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 går i depoet og på dempere? Siter Førstegangsprosjekt Volvo 240 88mod:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 For de som savner LFS Tweak har det nå kommet tilbake, kompatibelt med patch Z. ALLE bilene kan nå tweakes :D Endelig kan man få litt skikkelig med hester i F1-bilen... Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nlight Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Hvor finner man LFS Tweak som fungerer på Z? Siter I like my women like i like my scotch.. 12 years old and mixed up with coke -03 Mazda 6 x93 Mazda 323 GT-R x91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nosboy Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 http://www.lfs-database.com/index.php?categoryid=2&p13_sectionid=105&p13_fileid=677 Siter - 1993 Ford Sierra 2.0 CLX stv - 1986 Ford Sierra 2.8 XR4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Tweaken er vel mest til leking egentlig... Sliter egntlig med at det er så få servere, mest demo-servere som dukker opp til meg... En annen ting som irriterer meg og, så utrolig lav fps på autocross, får aldri til å kjøre når det ahkker sånn, har 100 på alle andre baner... Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sp33dy Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 autocrossen er fucked, spesiellt når man har plassert ut barriors i hytt og gevær!! sliter også med det samme, dunno why, men det er tydeligvis bare sånn :) bare å styre unna autocross!! Siter MB 190E 2.3 16v -85 MB 307D -87 Polaris IQ 800 -08 LFS drifter, Founder Of World Wide Drifters Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleks85 Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 LFS er et prosessor krevende spill :( og ikke grafikk messig ikke vet jeg Siter lfsnorge.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SmurfN Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 spillet går jo glatt med feks. 1.7ghz 1 kjerne og ati radeon 9600 da :P ikke akkuratt krevende nei ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Oktober 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2008 Hvordan får man 900 grader på G25 og LFS? Noe jeg ikke har fått med meg tror jeg.. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg