Aleksand3r Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 hvilken bil og bane er best til nybegyner drifting? Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 hvilken bil og bane er best til nybegyner drifting? XRT er vel den beste bilen. Som trening ville jeg vel begynt med Fern Bay rev, men Blackwood rev er også en fin mulighet :) Etter en stund med XRT kan du gå over til FZ5, og derfra til GTR bilene:) Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 ..da var G25 bestilt... :D ..nå snakker vi! :P Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Æsj, har ikke penger til G25 jeg:( Alt for mye penger brukt på kamerautstyr:( Noen som blir med å kjøre? Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 går det an å laste ned nye biler og baner til S2? Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Nope Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 nå driv jeg å skal kjøpe lisens her. men står ikke noe kort nr på kortet mitt,, velger visa elektro som jeg har. men funker ikke:S hjelp! Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Kan ikke betale med visa elektron. Enten ordentlig visa eller paypal :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Kan ikke betale med visa elektron. Enten ordentlig visa eller paypal :) står jo det der da.. at man kan det.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Really ? Får man regning hjem eller noe da ? Siden det ikke går ann å betale på forskudd med elektron.. Da vet ikke jeg EDIT: Hvor står det at man kan betale med elektron ? Finner bare: All prices are in UK Pounds. If you want to know the prices in your own currency, you can look it up at http://www.xe.com (a currency conversion website). The payment methods we accept are credit card (VISA, Mastercard and UK debit cards), PayPal, Moneybookers, UK cheque and international Money Order. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 VISA og VISA elektron er to helt forskjellige ting. Jeg kunne ikke en gang bruke elektron-greiene på bensinpumper, måtte inn å dra kort hver gang. Kjipe greier. Glad jeg har VISA nå :) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 PROTX SECURE SERVER You have now entered the Protx secure server, if your browser isn't showing the secure padlock on the bottom right of your screen click on the padlock below. To Pay For: S2 license Amount: 24.00 GBP Enter Card Details Please enter your card details below and click proceed to submit your payment. Fields marked with * are mandatory. Card Number* (enter without spaces) Payment method* Cardholder Name* (name as it appears on the card) Valid From Month: Year: (if not present, leave blank) Expiry date* Month: Year: Issue No. (switch/solo/Maestro only, if not present leave blank) Security Code* Enter Cardholder Details Billing Address* Billing Post Code* det der står på sia.. kan velge på ei liste der. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Hva kan man velge mellom på lista da ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-ugla- Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 kjøpte me logitech formula force ex i dag.....men d bli slik at i må trøkke inn gasspedalen for at d ikkje ska være gass....nokken som veit ka i gjør feil? Siter X Vw santana cl 84 X Opel omega 2,5 95 Borgward isabella 1960 Total restaurering Opel Omega 2.5manuell cd 95 Peugeot 406 svti 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmi89 Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 hei hvordan får jeg trimma biler ? så de får mere hk osv Siter - VW Bora 1,9TDI Exclusive & Audi 100Q typ44 {vinterbil} X-er : VW Golf MK4 GTI Exclusive, Audi 80 Quattro, Audi A3 1,8T Ambition "If I go homeless can I sleep in your wheel gap?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg