Gå til innhold

LFS S2 tråden

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hehe du har forma rudskogen med kjegler og skilt på autocrossbanen(plata) Neon?

 

Begynte å lure om det hadde kommet track editor til lfs:)

 

Tror de gir ut alle tools og ting til å lage biler og baner når LFS S3 kommer ut,mener jeg leste det for lenge sia.

 

Hadde vært nydelig med Nordschleife, etc............kanskje lage noen norske bakkeløpstraseer og:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe du har forma rudskogen med kjegler og skilt på autocrossbanen(plata) Neon?

 

 

yes..

 

lagde meg uansett nytt interiør til XRT/XRR. det meste i carbon;)

jeg lagde IKKE baklyktene, men har modifisert de litt;)

interirmoddfr7.jpg

 

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg lurer på et par ting.. hvor finner jeg interiøret? tenkte jeg skulle fikse litt på det:) og hvor finner jeg baklykte? så jeg får forandra lys mønsteret. og hvor finner jeg dekkan? og hvor skal jeg legge skinsan jeg har lagd? må erstatte de med orginale for at det skal fungere.. hmm..

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du modder DDS filer ved hjelp av feks Pohotshop. du trenger DDS Converter 2 for å konvertere fra DDS til feks JPEG. lyktene og interiøret på XRT ligger i samma fil og heter XR_Interior1 og ligger i DDS mappa i lfs. når du har modda det vil fikse, så konverterer du tilbake til DDS. litt kort forklart:)

 

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du modder DDS filer ved hjelp av feks Pohotshop. du trenger DDS Converter 2 for å konvertere fra DDS til feks JPEG. lyktene og interiøret på XRT ligger i samma fil og heter XR_Interior1 og ligger i DDS mappa i lfs. når du har modda det vil fikse, så konverterer du tilbake til DDS. litt kort forklart:)

 

men de interiør bildan er jo helt ræva jo.. i allefall i det proget jeg har til å åpne filan.. ser ut som en liten drit unge som har malt jo..

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår