Teddi Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Hehe du har forma rudskogen med kjegler og skilt på autocrossbanen(plata) Neon? Begynte å lure om det hadde kommet track editor til lfs:) Tror de gir ut alle tools og ting til å lage biler og baner når LFS S3 kommer ut,mener jeg leste det for lenge sia. Hadde vært nydelig med Nordschleife, etc............kanskje lage noen norske bakkeløpstraseer og:D:D Siter www.muroc-racing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Hehe du har forma rudskogen med kjegler og skilt på autocrossbanen(plata) Neon? yes.. lagde meg uansett nytt interiør til XRT/XRR. det meste i carbon;) jeg lagde IKKE baklyktene, men har modifisert de litt;) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Da skulle jeg hoppa dritten ut av nordsløyfa :D Er ett par dumper der som virkelig skulle fått kjørt seg Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondPølse Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Tror de gir ut alle tools og ting til å lage biler og baner når LFS S3 kommer ut,mener jeg leste det for lenge sia. Må man kjøpe på nytt hvis det kommer S3? Siter <99`Saab 9-3 TiD SE> <Saab 9000i> <00`Polaris Rmk 700> <110cc Pitbike> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Nei bare laste ned som alt annet tenker jeg :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keltern Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 link til lyktene jeg viste dere for litt siden.. :) Siter '90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet 1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Jeg har en pause (igjen:P) til jeg får Logitech G25 rattet. Så jeg blir ikke å se på en stund, bare for å informere. Edit: tøft interiør Neon:) Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Må man kjøpe på nytt hvis det kommer S3? Tror nok man må kjøpe S3 license. Akkurat som man måtte kjøpe S2 license selv om man hadde S1. Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 jeg lurer på et par ting.. hvor finner jeg interiøret? tenkte jeg skulle fikse litt på det:) og hvor finner jeg baklykte? så jeg får forandra lys mønsteret. og hvor finner jeg dekkan? og hvor skal jeg legge skinsan jeg har lagd? må erstatte de med orginale for at det skal fungere.. hmm.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 du modder DDS filer ved hjelp av feks Pohotshop. du trenger DDS Converter 2 for å konvertere fra DDS til feks JPEG. lyktene og interiøret på XRT ligger i samma fil og heter XR_Interior1 og ligger i DDS mappa i lfs. når du har modda det vil fikse, så konverterer du tilbake til DDS. litt kort forklart:) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 du modder DDS filer ved hjelp av feks Pohotshop. du trenger DDS Converter 2 for å konvertere fra DDS til feks JPEG. lyktene og interiøret på XRT ligger i samma fil og heter XR_Interior1 og ligger i DDS mappa i lfs. når du har modda det vil fikse, så konverterer du tilbake til DDS. litt kort forklart:) men de interiør bildan er jo helt ræva jo.. i allefall i det proget jeg har til å åpne filan.. ser ut som en liten drit unge som har malt jo.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 prøvde meg på å lage en skin da.. første gang.. å er fornøyd da:) fargen er ikke som den sku vær.. driv å justerer på det nå.. kunne gjerne trengt svar på det jeg har spurt om lenger oppe her:p Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=-5433503061290660730&q=live+for+speed sjukt:P Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 De hadde SKILLS! Skulle likt å ha det oppsettet Siter 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Synes ikke det var så imponerende. Røde bilen snurra jo flere ganger utenfor kamera :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg