Gå til innhold

LFS S2 tråden

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg lurer på et par ting.. hvor finner jeg interiøret? tenkte jeg skulle fikse litt på det:) og hvor finner jeg baklykte? så jeg får forandra lys mønsteret. og hvor finner jeg dekkan? og hvor skal jeg legge skinsan jeg har lagd? må erstatte de med orginale for at det skal fungere.. hmm..

 

lurer fortsatt på det her!!:P

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke på hvor jeg finner dekkan, og får forandra lys mønsteret. og ikke hvor jeg skal legge skinsan.

 

altså, hvis du gidder å leite litt i DDS mappa så finner du alt du leiter etter..

lys mønsteret endrer du i XR_interior1... i tillegg til selve interiøret

 

når du er ferdig så legger du de bare tilbake i dds, er lov å tenke litt sjøl også;)

 

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså, hvis du gidder å leite litt i DDS mappa så finner du alt du leiter etter..

lys mønsteret endrer du i XR_interior1... i tillegg til selve interiøret

 

når du er ferdig så legger du de bare tilbake i dds, er lov å tenke litt sjøl også;)

 

ja det skjønte jeg da.. men meininga at interiør bildan er så dårlige?:s når jeg åpner de er det jo orntlig dårlig kvalitet på de da:P

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lett, stilig og fantastisk moro! :D

 

jepp:) men grunnen til at jeg gjor det.. var for jeg syntes det var umulig å drifte med rwd og mus.. men nå greier jeg å håndtere det:) 4wd kan man jo ligge bredt så langt man vil med da nesten:P å over alt:)

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er dritt med tweaken er at dekka blir alt for fort varme:angry: Jeg kjører Audi oppsett, 2.2l femmer med 753hk/690nm (Herme etter Seeberg/jørgensen:D) Kan bare kjøre et par sjappe runder før dekka overskrider optimal temp som er 100grader, noen andre som sliter med detta?

1993 Audi S2 coupe

2000 Audi A4 1.9TDI sedan

X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT

X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er dritt med tweaken er at dekka blir alt for fort varme:angry: Jeg kjører Audi oppsett, 2.2l femmer med 753hk/690nm (Herme etter Seeberg/jørgensen:D) Kan bare kjøre et par sjappe runder før dekka overskrider optimal temp som er 100grader, noen andre som sliter med detta?

 

du kan jo sette på slicks r3 dekka? de holder litt lenger..

da må du ha på touring på tweaken trur jeg..

btw kan vi utveksle audi femmer tweak? har en jeg og skjønner du:p

min er mer som dieseldyret nr1. den har 600hk og rudnt 1000nmgrinchy

ta en pm om du har lyst

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår