Joastarlet Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 må si det er utrolig lenge siden jeg har spilt dette, er vel sikkert bare simba som er igjen fra den tiden jeg kjørte.. Har bestemt meg for og teste litt igjen.. Derfor vil jeg bli litt oppdatert, hvor spiller folket, og er bf servern lagt ned?! og hvem andre en simba spiller enda? dorf og sandvik? Joachim Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 holder meg nok på lfsnorge.net forumet når det gjelder spilling.. har faktisk kommet en del nye der..så NM race er litt gøyt no:hellothere: Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Det som er dritt med tweaken er at dekka blir alt for fort varme:angry: Jeg kjører Audi oppsett, 2.2l femmer med 753hk/690nm (Herme etter Seeberg/jørgensen:D) Kan bare kjøre et par sjappe runder før dekka overskrider optimal temp som er 100grader, noen andre som sliter med detta? har funni ut at ca 500hk er passe bra:) kjører med 5.4 liter v8 da:) dekka holder 2 runder ca:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 noen som skal spille ikveld? Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Jeg er med! Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 jeg er på lfs norge drifting hvertfall nermere kl 9 Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 jeg er på lfs norge drifting hvertfall nermere kl 9 Kommer inn der når jeg går ut av pokerturneringen :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 ok:) snakkes da Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Trur du ikke jeg var der inne 2min etter jeg skreiv forrige post a ? Drittpoker!!! :P Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Jau, nå har jeg ikke vært så villt aktiv i det siste jeg heller da, men tar en pause fram til G25 kommer i posten.. det kan ta sin tid.. :( Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 hvor bestilte du fra? jeg bestilte fra multicom, en av de få stedene som ikke utsetter det hele tia Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bragesj Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 hva er vertsnavnet til den norske LFS serveren? (er det på demoversjonen eller S2?) Siter Audi 100 92' 2,3e x: Opel omega 93',Audi 100 93' 2,0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Det er flere norske servere, men skal du ha LFS Norge sin drifting server er det, LFS Norge Drifting dette er S2, LFS Norge har forøverig ingen Demo servere, for alt jeg vet :) Siter Nissan 200SX Pro serie bil. 1JZ-GTE, Comp turbo, Autronic SM4 +++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bragesj Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 ååååååååååååh..... orker ikke kjøpe lisens... er blakk for tiden ;) :P Siter Audi 100 92' 2,3e x: Opel omega 93',Audi 100 93' 2,0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 er er min nye skin:) med nye baklykter:) hva tycks? Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg