Gå til innhold

LFS S2 tråden

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg syns folk er litt overdrevent glad i "carbon"-looken.

Ellers grei skin. Less is more!

min første egentlig da:P

ska lage ny etter på:) bare ikke peiling på hvordan den skal se ut..

 

men funker ikke for meg å legge skins jeg har lagd i skins mappa, kommer ikke i spillet, er bare demon.. jeg må erstatte de med org skins for at det skal funke..

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min første egentlig da:P

ska lage ny etter på:) bare ikke peiling på hvordan den skal se ut..

 

men funker ikke for meg å legge skins jeg har lagd i skins mappa, kommer ikke i spillet, er bare demon.. jeg må erstatte de med org skins for at det skal funke..

 

Du må også kalle de for XTR_navnher eller XRG_navnher slik som de vanlige skinsa er.

Sørg for å legge de i skins mappa og ikke i skins_x. Også må du upload'e filene til http://www.lfsworld.net/ ellers vil ingen andre se dine skins.

-1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4

-1982 BMW 525i *Solgt*

____________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merke og merke.. Det går faktisk glattere da.. Selv føler jeg at f.eks CS "lagger" med under 60... Iblant vel og merke, for ressursbruken går opp og ned.. Og plutselig får man litt fps drop

Menneskeøyet kan ikke oppfatte mer enn ca 26 biler i sekundet. Og over 60fps vil du ikke merke noe forskjell.

-1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4

-1982 BMW 525i *Solgt*

____________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menneskeøyet kan ikke oppfatte mer enn ca 26 biler i sekundet. Og over 60fps vil du ikke merke noe forskjell.

 

 

Så du oppfatter 26 biler i sekundet du altså.. Ikke dårlig.. Rart at formatene vanligvis er 24-25 BILDER i sekundet da ;).. Men finnes jo standard på over 30 og ;)... Uansett, ville du spilt spill på 30-40fps? Etter min mening så blir det usammenhengende, og jeg kaller det ikke flytende. (spørs på spillet seff), men over 60 begynner å hjelpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må også kalle de for XTR_navnher eller XRG_navnher slik som de vanlige skinsa er.

Sørg for å legge de i skins mappa og ikke i skins_x. Også må du upload'e filene til http://www.lfsworld.net/ ellers vil ingen andre se dine skins.

 

ja vet det.. men funker fortsatt ikke.. skal uploade filene når jeg kjøper lisens.

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menneskeøyet kan ikke oppfatte mer enn ca 26 biler i sekundet. Og over 60fps vil du ikke merke noe forskjell.

 

prøvd å spille med 30 i fps? du merker at det er mindre "flytende" fps'n går fort ned når man skal spille online, og ping'n min er ikke noe serlig tror jeg. 1,6Mbit linje, trådløst. 3 dataer. funker ikke bra til tider.

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår