Go-carter Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Åpner opp skinnet til bilene i SKINS mappa til lfs, å legge det inn i photoshop ;) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burni Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Hei! Er ny på dette forumet, så jeg må bare spør, har dere en egen server? å isåfall hva heter den? :) Burni Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 spørs hva du gjør, drifter eller kjører grip, driftere holder somregel til på "LFS Norge Drifting" Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 ny skin under utvikling her:) ikke ferdig da. hva tycks? Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Noen som blir med å spille på LFS Norge Drifting serveren i kveld eller? Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 seff!! hvertfall siden G25 kom i posten idag:D Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Din heldige faen! jeg blir nok med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Jeg tror jeg stikker inpå i 19:00 tiden:) seff!! hvertfall siden G25 kom i posten idag Jeg øver meg på å drifte med 900 grader jeg:) Du kommer til å elske å kjøre med G25 når du har fått instillingene rett;) Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Ingen som har tenkt seg inpå enda eller? Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 kommer nå! Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slugz Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 korr får man kjøpt s2 da? har bare demo æ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 korr får man kjøpt s2 da? har bare demo æ... https://www.liveforspeed.net/?page=shop der Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 ny skin. ja veit det er litt små feil her og der:P og veit at sikkert noen ikke liker fargene:P Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 ja, nå har jeg også fått meg S2 lisens ;) har kjørt demo i 2 år, så nå var det på tide med S2 ;) Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Noen som blir med og spiller i kveld, på LFS Norge Drift serveren? Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg