NeonMuffler Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 haha derfor ja.. like greit og spille på den norske drift serveren da? japp Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Akkurat lasta ned demoen og spilt det noen timer nå.. Ganske realistisk må jeg si. Men; Jeg må ha meg et ratt.. Er det G25 som er det "store"? Eller er det andre like bra alternativer? Siter - ( ) Mazda 323 GT-R - (X) Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a-powah Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 går det an og "bytte" motor eller lingnene for og få litt mere futt.. med sånne såkalt "jukseprogrammer"? Siter Opel manta a Bmw e28 525i, Bmw e28 528i Opel omega(rip)Mazda 323 RWD! (rip) Bmw e30 Solgt.! Bmw e28 520 wrak 3X Volvo 240 Vrak./// FM4 GT Isaksen2k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 går det an og "bytte" motor eller lingnene for og få litt mere futt.. med sånne såkalt "jukseprogrammer"? jepp.. velge alt fra 1 syl boxer motor, til v12.. og turbotrykk og det meste Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 koser meg med lyden av 2 dobble weber på xrt'n nå ja:D.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Har spilt litt LFS i de siste dagene,meget bra spill.MEN,når jeg skal drifte så ender bilen alltids opp i en snurr,noen som kan gi meg tips for å få et bra drifteoppsett? :) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Hansy: bruk standardsetup'en, evt litt dårligere dekk bak (eller mer luft). Invester i ratt og pedaler, så blir det fart på sakene. Du kjører vel ikke "ånkli" bil med trykknapper til gass og sving, gjør du vel? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 jepp.. velge alt fra 1 syl boxer motor, til v12.. og turbotrykk og det meste Hvor finner jeg det programmet? Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Hansy: bruk standardsetup'en, evt litt dårligere dekk bak (eller mer luft). Invester i ratt og pedaler, så blir det fart på sakene. Du kjører vel ikke "ånkli" bil med trykknapper til gass og sving, gjør du vel? ;) xrt'n funker bra org.. men sett på vei_normal dekk.. og fiks den litt stivere framme.. så funker den utmerket.. og låst diff da. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Jeg spiller bare demoen, men har stilt på både stivhet og cambervinkel. Da funker det fett å drifte. Må bare få sagt det enda en gang; live for speed - ingen over, ingen ved siden. Rett og slett den beste kjøresimulatoren som er å oppdrive. Det eneste jeg har spilt som kan måle seg er Richard Burns Rally, men alle mulighetene i Live For Speed gjør det til en vinner :) Til deg som lurte på det angående ratt og pedaler, og Logitech G25; jeg har et MOMO ratt fra Logitech med pedaler som jeg brukte (uten 900 graders styring osv) og det funket også fint.. Går fint å drifte med det, og manuelt gir ved å bruke spaken på høyre side. Noen som har mye erfaring med dette rattet? Mitt får nemlig ikke strøm nå så jeg har ingen force-feedback, noe som er meeeget irriterende i LFS og Richard Burns Rally. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 vw-vegard: hvorfor ikke kjøpe fullversjonen? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gmc-v8 Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 hvor laste man ne "jokse pugram" til tuning Siter lappen den 17.01.08 rwd 4 life 82 gmc sierra classic(prosjekt) 88 bmw 520 (e34) 87 toyota celica Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 vw-vegard: hvorfor ikke kjøpe fullversjonen? ;) Si det du :) har vel bare aldri blitt til at jeg har gjort det.. hadde fullversjonen før (riktignok "cracka"), men det ble borte når det kom en oppdatering som jeg selvfølgelig klarte å laste ned:angry: Uansett, er veeeldig interessert i å komme i kontakt med folk med samme problem.. rattet mangler altså strøm (force feedbacken fungerer ikke), men resten av funksjonene fungerer når det er kobla inn i usb-porten. Jeg har allerede sjekket ting som strømsparing på ratt, usb-porter osv og det er skrudd av. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 JA! G25 er det store nå for tiden! Det gir maksiaml kjøre glede ;) selvom det er noen som har hatt ett par problemer med reversjen er dette fremdeles det beste rattet ever :) Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 koser meg skikkelig med den tweak greia nå.. gjorde om den FWD bilen til 4wd og 370gamp,450nm og det var rallycross kjærre det:D pluss xrt med rekke 6 med weber lyd og 500 gamp:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg