Hansy Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Har endelig fått kjøpt stikke,og spillet er pissmorsomt :D Men kommer meg ikke inn på noen servere,noen som har en "how to"? Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjuking Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 lurer på om dere har noen tips angående drifting, lekte meg litt tidligere i dag:http://www.youtube.com/watch?v=JJrP9vQeNNo Siter 1994 VW Passat 1,8 1991 Seat Ibiza 1,5 SXI (Spikker) 1995 Opel Vectra 2,0 16v (Spikker) 1977 Opel Ascona 1,9 2D (Kræsjet og solgt) Xbox Live GT: xPellaRx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Stiv bil, dårlige dekk bak, låst diff, tenningskutt ved oppgiring av, sett bremsekraften til 55/45 bruk mye clutch og øv;) Siter 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Stiv bil, dårlige dekk bak, låst diff, tenningskutt ved oppgiring av, sett bremsekraften til 55/45 bruk mye clutch og øv;) trenger bare å fikse xrt'n stivere framme, og kanskje låst diff. og vei_Normale, dekk. bremse krafta står bra org. bra til å bruke bremsa til å få den ut. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
24277 Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 nå har jeg nettopp kjøpt s2! er ny på dette greiene, men det tweak programmet, er ikke det tilgjengelig til "W" verisonen? er det mulig at noen tweaker for meg, så mottar jeg tweaken med den verisonen jeg har? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Går det an å gjøre sånn at speedometeret er på forhjula? Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Går det an å gjøre sånn at speedometeret er på forhjula? var vel det på tidligere versoner. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 ja jeg vet det, men gidder ikke å bytte til en dåligere verson bare for å få speedometeret på forhjula. Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 noen som vet hvordan man får fiksa dump på den nyeste versjonen?? Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 trykk "t" og skriv /edit_eng. Deretter trykker du shift+a og får opp en meny som styrer lydene i spillet. Der kan du justere volum på dump og også legge til egne filer som kan brukes. Hadde skikkelig kvitredump tidligere, helt til jeg ødela returfjæra på gasspedalen min :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 KVITREDUMP?? hvordan?:P Siter 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 http://www.lfsforum.net/forumdisplay.php?f=39 fant den her en plass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 http://www.lfsforum.net/forumdisplay.php?f=39 fant den her en plass Funker den på W versjonen også ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Det vet jeg ikke. Husker ikke hvilken versjon jeg brukte. Du får nesten bare lese forum eller prøve selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 trykk "t" og skriv /edit_eng. Deretter trykker du shift+a og får opp en meny som styrer lydene i spillet. Der kan du justere volum på dump og også legge til egne filer som kan brukes. Hadde skikkelig kvitredump tidligere, helt til jeg ødela returfjæra på gasspedalen min :( jeg ksjønner ikke hvordan jeg skal klare å legge til dumper der for det er jo ikke noen der heller Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg