NeonMuffler Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Det hadde ikke gått ann å lurt systemet slik at man kunne brukt tweak på server a?:D joa, men tweak funker bare på Patch V. og nå er Patch W ute, og snart kommer det en ny patch ;) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Så det hadde gått ann å kjøre med tweak sammen, med V? Siter 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shokkiz Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 noen som vet hvordan man får Logitech G25 "gearkassa" og clutchen til å funke på dette spillet? Det er akkurat som om den ikke reagerer når jeg skal legge til clutchen. Samme skjer med gearene, bare at der klarer jeg å få lagt inn to av dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Mener det skal stå i akkurat denne tråden.. let eller søk litt.. står sikkert mange sider tilbake.. Siter 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Så det hadde gått ann å kjøre med tweak sammen, med V? riktig. noen som vet hvordan man får Logitech G25 "gearkassa" og clutchen til å funke på dette spillet? Det er akkurat som om den ikke reagerer når jeg skal legge til clutchen. Samme skjer med gearene, bare at der klarer jeg å få lagt inn to av dem. ta en titt på kontrollpanelet på pc'n, og instillinger i spillet. husker ikke helt hva du måtte stille på, så du må prøve deg litt frem. Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shokkiz Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 riktig. ta en titt på kontrollpanelet på pc'n, og instillinger i spillet. husker ikke helt hva du måtte stille på, så du må prøve deg litt frem. Hva må til for at det skal fungere da? Når jeg prøvde fikk jeg feilmelding om at bilene ikke er like elns.. Siter 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthking Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 du må legge til en lydfil og så "Loade" denne ved å trykke på knappene bak volumjusteringa. Såvidt jeg husker. Last ned og bruk en lydfil fra forumet jeg linka til, det er lettest. Detta høres hardt dumtut sikkert, men hvor skal jeg legge dumpventil fila?:sick veit ikke hva jeg skal skrive for å få loada XRT_ faenskap:hvaskjera Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthking Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Får plage dere litt tell mens jeg er igang.. hehe.. Jeg får sånn skjerm etter at jeg har spelt i 5+min.. Har oppgradert skjermdriveren, men d skjer fortsatt!:hvaskjera * Noen som veit? Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Får plage dere litt tell mens jeg er igang.. hehe.. Jeg får sånn skjerm etter at jeg har spelt i 5+min..http://i6.photobucket.com/albums/y222/Burnie88/flottskjermjeghar-1.jpg Har oppgradert skjermdriveren, men d skjer fortsatt!:hvaskjera * Noen som veit? Varmt inni pcen ? Ser ut som skjermkortet blir varmt Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Får plage dere litt tell mens jeg er igang.. hehe.. Jeg får sånn skjerm etter at jeg har spelt i 5+min.. Har oppgradert skjermdriveren, men d skjer fortsatt!:hvaskjera * Noen som veit? Har du overclocka PC'en din? Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Last ned motherboard monitor fra bla http://www.download.com ( http://www.download.com/Motherboard-Monitor/3000-2086_4-10518385.html?tag=lst-0-1 ) og se om tempen er veldig høy. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthking Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Har du overclocka PC'en din? Hva vil d si?:helpme: :phatyo hehe.. Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Hva vil d si?:helpme: :phatyo hehe.. Samme som å trimme en bil, på samme måte kan de begge gå varme pga mer effekt Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthking Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Samme som å trimme en bil, på samme måte kan de begge gå varme pga mer effekt Pc`n er orginal som ei boble fra 1962! Men nå skjedde d igjen!:fuckme2: :fuckme2: etter 5 min med spelling, kjørte ****meg bare rolig, sjekka tempen på pc`n, ikke no unormalt der.. Like før jeg hever hele dritten ut vinduet og ned den lange veien tell bakken på 1 m!:fuckme2::phatyo Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg