Wrasko Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Wee.. Testet det igjen i går.. Var vanskeligere enn jeg husket.. Men så fikk jeg bare testet Formel1 bilen i ca 5 min med tastatur og mus da... Må nok ha ratt for å bruke den.. Testet også Supra look-a-like'en, den hadde feet turbolyd, men ikke stort mer :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsYcHo Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Har litt trøbbel med å få kjøpt meg lisens jeg,får bare "Authorisation on that Payment Method has been refused by the Bank" enda jeg har Visa og greier. Noen som har vært borti dette? Siter Audi Coupe 2.3 Quattro x:Ford Sierra Cosworth 4*4 92mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Har prøvd å koble meg på serveren en del ganger nå, men ingen ting skjer. Eller: 99,9% av gangene skjer ingenting.. De andre har jeg fått at det var no feil med Reprise playback, og clientconnect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Har litt trøbbel med å få kjøpt meg lisens jeg,får bare "Authorisation on that Payment Method has been refused by the Bank" enda jeg har Visa og greier. Noen som har vært borti dette? Hmm. Kortet har gått ut på dato? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsYcHo Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Har ikke det heller og det er ekte visa og ikke det electron greiene. Skjønner ikke hva det feiler det jeg.. Siter Audi Coupe 2.3 Quattro x:Ford Sierra Cosworth 4*4 92mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Har ikke det heller og det er ekte visa og ikke det electron greiene. Skjønner ikke hva det feiler det jeg.. Prøv med annet kort. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 i natt var jeg endelig så heldig å få viljen min av å komme under 1.09 på blackwood bana :deng for dere som har lfs spillet, legg filen i mpr mappa viss interessen er der :) Link til Replay endelig.. 1.08.63..men følte jeg glapp flere plasser litt..så..her skal det nedover mot 07 :deng verdensrekorden er 1,07,96 med denne bilen jeg bruker ..(trur jeg) dette skal vi ordne på :deng btw: ikke se på hva som skjedde i siste runde rett etter langstrekka :rolleyes: Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Noen som kan forklare hvordan man lager skin til bil? takk helpme Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Mitt skin: Jeg bruker tastaturet til å styre med og jeg liker det best. Hver sin smak der. Men hvordan får jeg stilt det slik at jeg styrer raskere? vet at jeg kan holde an knapp inne men kan jeg stille på noe så jeg slipper det????? Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 rått det, men lurer på HVORDAN man lager det? dragcar Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 c:.........liveforspeed(mappa)/data/skins........... Åpne bildet i photoshop eller ønsket bildeprogram. Mix og triks og så save. Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 takk :D Lisens skal kjøpes i dag :D Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bogus Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 bruker mus og tastatur, jeg.. gass på venstre museknapp og bremse på høyre, funker til en viss grad.. Blir nok ratt tilslutt, vanskelig å drifte med bånngass hele tiden :) Og racerbilene er jævli vanskeli å holde på veien uten variabel gass :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Noen som vet hvilket ratt som er anbefalt til LFS 2? Er det MOMO-rattet, eller det som man kan snurre 900grader? Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kakarlsen Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Vel, siden dette er ut til å være et av få norske forum hvor man kan diskutere LFS, så ble jeg pent nødt til å registrere meg. For å ikke gjøre dette til et helt meningsløst inlegg, slenger jeg opp et bilde av det siste skinnet mitt, rendret i 3DStudio MAX: (klikk på bildet for større utgave) -- Go-Carter: Driving Force Pro (det som man kan snurre 900grader) er vel det beste som kan kjøpes for en såpass rimelig penge i dag. Selv har jeg MOMO Force, og det er ikke noe i veien med det, men DFP er litt mer fremtidsrettet, samt at det er mye mer ekstrautstyr å skaffe til det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg