Gå til innhold

LFS S2 tråden

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

i natt var jeg endelig så heldig å få viljen min av å komme under 1.09 på blackwood bana :deng

for dere som har lfs spillet, legg filen i mpr mappa viss interessen er der :)

Link til Replay

endelig.. 1.08.63..men følte jeg glapp flere plasser litt..så..her skal det nedover mot 07 :deng verdensrekorden er 1,07,96 med denne bilen jeg bruker ..(trur jeg)

dette skal vi ordne på :deng

btw: ikke se på hva som skjedde i siste runde rett etter langstrekka :rolleyes:

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt skin:

047.jpg

Jeg bruker tastaturet til å styre med og jeg liker det best.

Hver sin smak der.

Men hvordan får jeg stilt det slik at jeg styrer raskere?

vet at jeg kan holde an knapp inne men kan jeg stille på noe så jeg slipper det?????

Nissan 200SX RS13 med trivelige mods.

www.sandvik-bros.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, siden dette er ut til å være et av få norske forum hvor man kan diskutere LFS, så ble jeg pent nødt til å registrere meg.

For å ikke gjøre dette til et helt meningsløst inlegg, slenger jeg opp et bilde av det siste skinnet mitt, rendret i 3DStudio MAX:

fzroutrun066cz.jpg

(klikk på bildet for større utgave)

--

Go-Carter: Driving Force Pro (det som man kan snurre 900grader) er vel det beste som kan kjøpes for en såpass rimelig penge i dag. Selv har jeg MOMO Force, og det er ikke noe i veien med det, men DFP er litt mer fremtidsrettet, samt at det er mye mer ekstrautstyr å skaffe til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider