Aleksand3r Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Kommer det regn eller vinterføre til LFS? hadde vært kult! Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Kommer det regn eller vinterføre til LFS? hadde vært kult! Håper på regn. Da blir det texas med dirt tires som synger på siste verset :P Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zircon Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Noen her som kjører Oval Junkies FM serveren her? Har holdt på en stund nå og er nettopp tatt opp hos Paradox Racing. Morsomt:-) Nå mangler jeg bare ratt så jeg snart kan begynne å drifte litt igjen... Og ja... Faan.. Få opp en Bilforumserver igjen.... Vi hadde det utrolig kult på den for en del år tilbake... eller hva sier du muffler?alacocaina Siter http://www.Sandvik-Bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Hadde vært fett om vi fikk opp en Bilforumet-server igjen. Har endelig somlet meg til å kjøpe lisens til S2 og leker meg litt i ny og ne. Hadde vært morsomt å kjørt med kjentfolk... Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleks85 Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 er bare å bruke lfs norge drifting eller WWD sin, masse norske folk som pleier å være der Siter lfsnorge.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilkristian Skrevet Juni 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 jess! endelig fått meg S2 lisens! :) dritfett! Kan virkelig anbefale det til dere som ikke har! Siter Neida, så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juni 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 hmm, er vel på tide å fyre opp spillet igjen:) er noen mnd siden sist Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 Noen som veit åssen jeg fikser skins i X patchen? :S Forstår absolutt ingen ting her nå...:hellothere: Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Moe Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Hvis det ikke funker å modifisere jpeg filene for så å laste dem opp som skins, så kan du prøve å modifisere de nye DDS filene som skinsa er blitt gjort om til. Siter joachim_gitar@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 noen som er med på litt leking? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 noen som er med på litt leking? Er på Swain jeg :) Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 noen med idag? må få spilt litt snart :) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zircon Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Det hørtes ut som en god ide:-) Siter http://www.Sandvik-Bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 FSR og jeg fant god banen i går. Fern Bay Gold Rev. åh gud bare komboer om du klarer og satse livet ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 ealoken: Si ifra neste gang da dere kjører da. :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg