Vwgolfii Skrevet Desember 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2007 Møkkapatch.. Spesielt for meg som drifter med XRT.. Flytta turtall-sperra fra 9000 til 7500rpm. Sliter dekka mye fortere Sliter clutch :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Desember 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2007 Møkkapatch.. Spesielt for meg som drifter med XRT.. Flytta turtall-sperra fra 9000 til 7500rpm. Sliter dekka mye fortere Sliter clutch :( dakar deg Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dorf Skrevet Desember 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2007 Joda, er veldig synd at spiller blir mer realistisk :P Siter 88 Ford sierra Cosworth (sommerbil) 99 Audi S4 (konebil) 95 Ford Scorpio Diesel (Brukstralle) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sp33dy Skrevet Desember 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2007 Møkkapatch.. Spesielt for meg som drifter med XRT.. Flytta turtall-sperra fra 9000 til 7500rpm. Sliter dekka mye fortere Sliter clutch :( Patchen er meeget bra!! å jeg har drifta i 2 år, å det er ikke bedre enn det er nå, jo mere realistik, jo bedre!! genialt at de har flytta til 7500, nå har man sjansen for å høre turtallsperra,før måtte man ligge over ei heil strekke for å tyne gira!! ellers er blackwood blidd heeeelt suveren:D:D gj LFS crew! Siter MB 190E 2.3 16v -85 MB 307D -87 Polaris IQ 800 -08 LFS drifter, Founder Of World Wide Drifters Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abcandreas Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Sliter clutch litt fort da =( Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sp33dy Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 synes ikke jeg! lag deg set-up der du hele tiden slipper å clutche ut!! Siter MB 190E 2.3 16v -85 MB 307D -87 Polaris IQ 800 -08 LFS drifter, Founder Of World Wide Drifters Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abcandreas Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 Hvordan gjør vi d? Hvordan skruer vi av tenning ved oppgiring? Gikk an å ta av før :p Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 For de som har S2 er det helt klart blitt bedre men for oss demo-ræsere har det blitt littegranne kjipt, for eks. denne FBM med clutch som går te helv ved den minste feilgiring, så har de fjerna XRT og drifting med XRG er ganske kjedli, så trøtt den motorn i den er. Blir vel å kjøpe lisens asap når jeg får meg orntli kred. kort. Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sp33dy Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 men det de har gjort på demo, å sette inn en ny bil, og ta ut xrt, er kun for å få flere s2 brukere ;-) business, thats all!! ellers så anbefaler jeg og ha automatisk clutch, og evnt der man kan, slippe gassen mella gira ;-) ellers er det bare å driiiive fast and wide ;-) Siter MB 190E 2.3 16v -85 MB 307D -87 Polaris IQ 800 -08 LFS drifter, Founder Of World Wide Drifters Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sp33dy Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 WWD| (world wide drifters) er aktiv igjenn :) i regi av meg og aleks :) teamet består av de gamle gode: WWD|Sp33dy WWD|Aleks WWD|Narotic WWD|Moland WWD|Litek WWD|TdnoZ (armyen snart) og to nye WWD|Intern WWD|Player2 Alle er norske og vi sitter på ts og twinner og leker oss sammens :) TS ip: 195.78.83.8:8789 Server: World Wide Drifters WWW: ikke fått siden opp enda, men kommer :) Kom å drift folkens ;-) Mvh WWD| Team Siter MB 190E 2.3 16v -85 MB 307D -87 Polaris IQ 800 -08 LFS drifter, Founder Of World Wide Drifters Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 Alle setupene mine blei borte med nye patchen.. Kjempedritten Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 ja, ble det hos meg også. Men har jo kommet tweak til den nye patchen da :) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 ja, ble det hos meg også. Men har jo kommet tweak til den nye patchen da :) jau, men den ble visst sletta etter 3min på lfs forumet :D men jeg klager ikke jeg, fikk tak i den Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 Ligger der fortsatt den da. LFS-Tune v1.1 Beta (Patch Y) - Live for Speed Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PLS Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 Mangler du setup etter oppdatering til patch Y se her: LFS Patch Y Setup Renamer De er nemlig ikke slettet, de skal bare inn i en ny mappe og ha nytt navn. Som løses med det programmet jeg linket til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg