NeonMuffler Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 Ligger der fortsatt den da. LFS-Tune v1.1 Beta (Patch Y) - Live for Speed men dette er "tune", ja den funker som tweak, men du kan ikke trimme alle bilene ;) med den jeg har så kan man det Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbm Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 ikke kan man forandre dekkdimensjoner med LFSTune heller.. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthking Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 men dette er "tune", ja den funker som tweak, men du kan ikke trimme alle bilene ;) med den jeg har så kan man det Kan du legge den ut? Kjøpt ny pc, så jeg begynner å spelle Lfs igjen!:afro Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Det er vel en grunn til at den ble fjerna. Men et lite søk på google finner den raskt igjen, iallefall slik jeg fant den. f1 bil med 2000hk, vekt på 500kg og 4x4 gir fine tider på stripa :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboSønn Skrevet Januar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 Da jeg skal installere LFS 1 demo så får jeg beskjed : LFS 1 demo har slutte og virke, programmet vil nå bli lukket . HVORFOR ?!?!?!? Det hjelper ikke å zippe den på nytt, ikke laste den ned på nytt eller noe .. Siter 81' Rekord E1 2,2i - Spiker 86' Rekord E2 2,6i - Solgt !! 78' Rekord E1/2 3.0i rullende prosjekt 99' Omega B 3.0 24v R6 - Gubbebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilkristian Skrevet Januar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 angående den tweaken, så har jeg laget en video på youtube om hva som skjer hvis du stapper trehundretusen hester i en XRR: http://www.youtube.com/watch?v=P2BJf0u9FL4 -den hopper opp på siden. Og blir der. Siter Neida, så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 Skjønner ikke noe av dette her tweakingen jeg."general hp" er jo ikke reelle hester, og powerband.. hmm Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Januar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 Kverna. Nei de talla er ikke hester nei, men hvis du øker general hp tallet så øker hp i spillet. Det du mente? Bare verdier. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
naSSa Skrevet Januar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 trenger du ratt og pedaler kan du få kjøpe av meg. 300,- med feedback. send pm for mer info.. Siter Hyundai Elantra GLS 1.6 2001 mod. Først, bli Så klikk deg inn på annonse min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 Kverna. Nei de talla er ikke hester nei, men hvis du øker general hp tallet så øker hp i spillet. Det du mente? Bare verdier. Jepp skjønte litt mer når jeg prøvde meg ut. Når jeg åpna programmet andre gangen kom orginalverdiene opp. Så da kunne jeg bare gange de opp og finne hesteantallet :D Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thdude Skrevet Februar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 Hei.. Nå er alle NM-rundene satt opp og påmeldingen skjemaene venter på å bli utfylt av gode sjøfører :) Du må bo i Norge, være norsk statsborger og ha en gyldig lisense av Live for Speed S2 for å være med.. Påmelding finner du her: Live for Speed Norge :: Vis Temaet - Påmelding til NM-rallycross 08 Mhv,NM-styret Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thdude Skrevet Februar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 Hei.. Nå er alle NM-rundene satt opp og påmeldingen skjemaene venter på å bli utfylt av gode sjøfører :) Du må bo i Norge, være norsk statsborger og ha en gyldig lisense av Live for Speed S2 for å være med.. Påmelding finner du her: Live for Speed Norge :: Vis Temaet - Påmelding til NM-rallycross 08 Mhv,NM-styret Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel Tuning Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Hei jeg har LFS S2, men n[r jeg bruker ratt saa funker ikke bremsa... den funker hvis jeg setter den over til mus ellr tastatur.. noen som har eller har hatt samme probb takker for svar.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sp33dy Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 du må ha seperate pedaler :) Siter MB 190E 2.3 16v -85 MB 307D -87 Polaris IQ 800 -08 LFS drifter, Founder Of World Wide Drifters Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Bare gå inn på kontroll panel og så spillkontroller og bytt til separate pedaler. :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg