bilcrosss Skrevet Juli 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2008 Off hvorfor har dem ødelagt spillet med den nye versjonen ? For noe søppel Mener du den nyeste patchen ? Siter Volvo 745 91' Turbobil Toyota Corolla 92' Konebil VW Caravelle 88' Russebil Volvo 245 91' Bilcrossbil Opel Kadett C 78' Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcrosss Skrevet Juli 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2008 Mener du den nyeste patchen ? Du må bare lage deg en bruker for å spille demo, det er alt. + noe nytt interiør. Siter Volvo 745 91' Turbobil Toyota Corolla 92' Konebil VW Caravelle 88' Russebil Volvo 245 91' Bilcrossbil Opel Kadett C 78' Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
john84 Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 Jeg kjører på [TC]Citycruise Montana. artig artig =) Siter Xbox Live Nick: ScRuCkY84 Nor Bli med på Onlinespillet Travian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st1an Skrevet August 9, 2008 Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 Jeg spiller på WS.C-serverne.. Oftest WS.C Aston.. Spiller ikke så mye lenger grunnet dårlig nett, og pc :< Siter Mvh Stian ________________________________ - '99 Hyundai Coupè *Til salgs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcrosss Skrevet August 10, 2008 Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 Jeg spiller mest rallycross og drifting ;) Noen som skal spille norgescupen i rallycross? http://www.lfsnorge.net/forums/viewtopic.php?p=10398#10398 Siter Volvo 745 91' Turbobil Toyota Corolla 92' Konebil VW Caravelle 88' Russebil Volvo 245 91' Bilcrossbil Opel Kadett C 78' Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skyline_401 Skrevet August 13, 2008 Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 når du betaler, hvor lang tid tar det før man får koden ? Takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st1an Skrevet August 13, 2008 Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 når du betaler, hvor lang tid tar det før man får koden ? Takk :) Du skal få den med en gang :) Siter Mvh Stian ________________________________ - '99 Hyundai Coupè *Til salgs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skyline_401 Skrevet August 13, 2008 Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 Du skal få den med en gang :) okey! da blir det s2 i kveld :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st1an Skrevet August 13, 2008 Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 Hehe.. Lykke til, og kos deg :) Kan anbefale Cruise-serverne.. (Husk og huk av for "Frikjøring" for og finne di.. ;) Siter Mvh Stian ________________________________ - '99 Hyundai Coupè *Til salgs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sablabra Skrevet August 16, 2008 Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 Finnes det noen norske seriøse/halvseriøse ligaer til LFS S2? Vurderer å kjøpe det, men for at jeg skal gidde det vil jeg kjøre noen mer seriøse race. Tenker i hovedsak på asfalt-race, rallycross blir fort litt kjedelig... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan banan Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 Vært inne et par ganger på noen av disse cruise servene, det er jo bare unger som cruiser. Så mye spam og drittpreik i chatten skal du lete lenge etter. Men kjøre race med andre som respekter andre førere og som følger reglene, det er gøy det :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobinDrift Skrevet August 27, 2008 Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 Autocross :D Siter - 1987 Toyota Corolla GTi 16 - 1982 Toyota Carina TA60 - 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga x 1990 Nissan 200sx S13 x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 Har LFS S2, bedre bilspel skal ein leite lenge etter;) Cruisar som oftast på ws.c serverane under nicket VRT Skrede Men i det siste har eg ikkje hatt nett som er godt nok til onlinespeling:( Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet August 29, 2008 Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 Det har kommet en ny bil til LFS, nemlig den nye VW Scirocco. Men får vi kjøre den? Nei, med mindre vi drar til Leipzig. Bilen er inkludert i en spesialversjon av LFS som kun blir vist på Games Convention i Leipzig. Det blir rundetidskonkurranse hvor vinneren får en ekte VW Scirocco. Utviklerne sier at vi kan glemme å få se bilen i den "vanlige" LFS på lang tid enda :( http://www.lfs.net/ Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet August 29, 2008 Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 Har egentlig veldig lyst på spillet, og vurderer å kjøpe lisens. Men jeg har ikke ratt til pc, og da føler jeg meg ganske hjelpesløs :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg