Soberg Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Hvordan lager jeg et skin til en av bilene? Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpeTTeT Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 c:.........liveforspeed(mappa)/data/skins........... Åpne bildet i photoshop eller ønsket bildeprogram. Mix og triks og så save. Lese litt vettu! Siter (x) Vw Caddy 1,9Tdk 83mod (solgt) (o) Vw Vento 94mod (o) Vw Caravelle 1,6d 89mod (o) Vw Boble 1200 64mod (x) Vw Boble 1300 66mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Men noen som vet hvordan man "lakker" et skin? For i photoshop er det jo bare svart-hvitt.....(og endrer jeg farvene der, skjer det ingenting..) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 her er mitt Laget av Karlsen:) Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking_Mo Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Går ikke. Støtt gutta og betal 150kr. :) hehe..ja såklart, men vil aller først teste spillet både på nett og alle banene før jeg kjøper noe. Jeg og soberg er kommet oss veldig med kjøringen så vi blir nok til å kjøpe gamet :) Siter Viking_Mo for http://www.latskap.net & Støytn Drifters. Privat : 96 Volvo 850 T5 Jobb : 08 Volvo XC 70 Taxi ver. Garasjen: 91 Volvo 245 230FT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Du kan spille demo'en på nett på demoservere. Det er det som er hele poenget med en demo. :) Alle banene? Demo'en gir jo mer enn nok "mersmak"! Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kakarlsen Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Ser at det er en del som lurer på hvordan man lager seg egne skins, så jeg slenger opp litt grunleggende: Last ned CMX Viewer S2N som du finner her. Programmet i seg selv er meget greit for å forhåndsvise skinnet, uten og måtte starte opp LFS. Det følger i tillegg med noen maler som er helt greie for å starte på et skin. Det finnes noen langt bedre maler her (siden krever registrering), men de krever litt grunnleggende kunnskaper i Photoshop. Så tenger du et bilderedigeringsprogram som har litt flere funksjoner enn MSpaint. Selv bruker jeg Photoshop CS 2, men om du ikke vil bla opp 6000,- (eller skaffe det på andre måter *kremt*), så er The GIMP et greit alternativ. Husk også at filnavnet må se slik ut: bilnavn_navn.jpg, f.eks. FZR_Outrun.jpg Bildestørrelsen må også være 1024x1024 hvis du skal bruke det online, samt at du må laste det opp til LFSworld Jeg er ingen ekspert, men skulle det være noe er det bare å spørre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Modifisert skinnet litt mer: Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Kan noen forklare meg hvordan jeg skal gå fram for å få skinnet mitt til å fungere under spill på nettet? Slik at andre kan se det og? Hva skal jeg kalle skinnet? mm... Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Ser at det er en del som lurer på hvordan man lager seg egne skins, så jeg slenger opp litt grunleggende: Last ned CMX Viewer S2N som du finner her. Programmet i seg selv er meget greit for å forhåndsvise skinnet, uten og måtte starte opp LFS. Det følger i tillegg med noen maler som er helt greie for å starte på et skin. Det finnes noen langt bedre maler her (siden krever registrering), men de krever litt grunnleggende kunnskaper i Photoshop. Så tenger du et bilderedigeringsprogram som har litt flere funksjoner enn MSpaint. Selv bruker jeg Photoshop CS 2, men om du ikke vil bla opp 6000,- (eller skaffe det på andre måter *kremt*), så er The GIMP et greit alternativ. Husk også at filnavnet må se slik ut: bilnavn_navn.jpg, f.eks. FZR_Outrun.jpg Bildestørrelsen må også være 1024x1024 hvis du skal bruke det online, samt at du må laste det opp til LFSworld Jeg er ingen ekspert, men skulle det være noe er det bare å spørre. Snakk om å være slapp, Sandvik bros. les _TRE_ linjer opp! Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 jajaja:p hehe Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Hehe, får du til nå da? huske å ha riktig oppløsning ;) Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Funker bra nå hellothere Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundinracing Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Finnes ikke noen tweak til S2?? skulle hatt litt mere trøkk i xrt`n Ola legg til asundin6@hotmial.com i msn din a... kan jo ratte litt en kveld vel? Siter 1983 Audi 80Q "rolling on drag radial`s" 2010 Audi A3 ZR 50 SK Med MALOSSI 11 illsinte BHP LOL (Stjålet av NARKOMANE DRITTUNGER!!) Den Sorte Panther.. rødvannsxpressen (200cc atv sjingsjong fabrikat) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 mer trøk i xrt`n ? hva med XR gtr da? er fine 500hk der Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg