Gå til innhold

LFS S2 tråden

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Har ikke fått somlet meg til det ennå. Og spørsmålet er jo, er det verdt det? Det er jo et kongebra spill, til å være gratis, men £24 høres litt drøyt ut...

nå må du slutte å syte! 240spenn for et spill er ingenting kontra hva du betaler for å råne rundt kvartalet i bilen din!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Til dere som har G25rattet!

gå inn på G25instillinene du har i windows, altså driver programvaren og still inn der på separate gass og bremse pedaler

samts også sett på rattet fra 200-280grader!

Om du har planer å spille med 900grader oppset på rattet kan du bare gi opp med en gang! driftinga kommer til å bli et helvete uten like om du skal ratte 2 omdr. det klarer du ikke om du VIL en gang!;)

jeg skrudde ned min til 240grader omdr. altså rett over 90grader hver vei så ble det MYE lettere å kjøre;!) og skru ned forcefeedbak til rundt 40%

kylling setupp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke kom hit å fortell meg at du faktisk DRIFTER med fulle 900grader? det klarer du ikke om du så kobla ut strømmen til forcefeedback til å bare spinne rattet fritt rundt engang.

Men hvorfor faen funker ikke den tweak grejene? har alpha Z med S2 fullversjon.. får ikke tweake no bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

såfall må jeg si at du er drit rå..! satt her forlden kveld og så på en som har spilt lfs siden det kom ut omtrent.. han kjører med ratt! og han makter overhodet ikke å holde den bilen like stødig under slædding med 1.8omdr. iforhold til 90 grader

det er fordi at det ikke finnes den type dynamikk som faktisk sender rattet ditt i retur når bilen er i slædd som det er i virkeligheten!

så om du mener at du faktisk på 1 sec kan klare å svinge 780grader ene veien og deretter returnere og styre og ordne med forcefeedbak tror jeg overhodet ikkenoe på!

så rask eller sterk er du ikke! vet bare her at på det svakeste jeg har av feedback holder jeg på å snu hele bordet opp ned på huet av motstand!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje gå so hardt inni svingen då, er ingen problem å drifte nogenlunde med 718 grader...

neida.. men nå spørs det jo hva du mener med nogenlunde..

jeg sier at nogelund er som han her f.eks!

han kjører med et sinnsykt bra setup som jeg ikke helt skjønner hvordan han har fått til.. sendte han mail ang tips

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje gå so hardt inni svingen då, er ingen problem å drifte nogenlunde med 718 grader...

Det er jo det som er morro med å drifte? Kaste bilen inn i svingen med 40-50 graders vinkel og holde den der til neste sving!

Jeg drifter med 360 grader på rattet og syns det holder i massevis. Hadde 180, slik som DRFT-R, men ville ha litt mer følelse i selve driften. Det er ikke noe problem å ratte med 900, bortsett fra at man må stille force feedback ned til ca 0% for at rattet skal snurre fort nok, og da har du ikke noe følelse om hva som skjer under dekka så da er du jo like langt (snurrer som bare fa**).

Så inntil Scawen og gjengen får til noe skikkelig servo-greier i spillet, må man nok rette opp manuelt ved å "kaste" rattet tilbake for å rette opp bilen. Det går jo an at rattet skal rettes opp automatisk, men dette blir også feil da det bare går til senter, og ikke hvor dekkene får tak igjen.

Og siden man ikke føler alle bevegelsene til bilen når man bare sitter foran skjermen, må man jobbe mye mer med rattet enn hva man kunne gjort bare ved å "føle seg frem" med kroppen (g-krefter, fartsfølelse osv...)

og Eiriksmil! £24 er BILLIG for et spill som LFS. Og man har jo forskjellige servere: Demo, race, drift, cruise og private. Så bare der har man jo variasjon. Og det er også artig å lage egne skins (lakkeringer) til bilene. Og forskjellige setups gir også litt variasjon. Kjøp det, kjøp det, kjøp det!

neida.. men nå spørs det jo hva du mener med nogenlunde..

jeg sier at nogelund er som han her f.eks!

han kjører med et sinnsykt bra setup som jeg ikke helt skjønner hvordan han har fått til.. sendte han mail ang tips

Med mindre grader på rattet, får man vel høyere vinkel på bilen? ;)

Endret av GnarKiLL

99, 200SX S14a Racing Edition

- Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo det som er morro med å drifte? Kaste bilen inn i svingen med 40-50 graders vinkel og holde den der til neste sving!

Jeg drifter med 360 grader på rattet og syns det holder i massevis. Hadde 180, slik som DRFT-R, men ville ha litt mer følelse i selve driften. Det er ikke noe problem å ratte med 900, bortsett fra at man må stille force feedback ned til ca 0% for at rattet skal snurre fort nok, og da har du ikke noe følelse om hva som skjer under dekka så da er du jo like langt (snurrer som bare fa**).

Så inntil Scawen og gjengen får til noe skikkelig servo-greier i spillet, må man nok rette opp manuelt ved å "kaste" rattet tilbake for å rette opp bilen. Det går jo an at rattet skal rettes opp automatisk, men dette blir også feil da det bare går til senter, og ikke hvor dekkene får tak igjen.

Og siden man ikke føler alle bevegelsene til bilen når man bare sitter foran skjermen, må man jobbe mye mer med rattet enn hva man kunne gjort bare ved å "føle seg frem" med kroppen (g-krefter, fartsfølelse osv...)

og Eiriksmil! £24 er BILLIG for et spill som LFS. Og man har jo forskjellige servere: Demo, race, drift, cruise og private. Så bare der har man jo variasjon. Og det er også artig å lage egne skins (lakkeringer) til bilene. Og forskjellige setups gir også litt variasjon. Kjøp det, kjøp det, kjøp det!

Takk!!

lasta ned den fila til å kunne modde bilene! endelig ble det litt morro å kjøre den jævla rx7en, med 700NM og 450hk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider