GnarKiLL Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Her er tralla NeonMuffler, jeg og et par til ruller rundt i for tiden :) Dere kjører fortsatt ja? :) Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar KRC Skrevet Mars 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 flere enn jeg som ikke kommer inn på onlinekjøring etter at de oppdaterte noen greier? Siter Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Mars 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 Dere kjører fortsatt ja? :) Ikke så hyppig som før, men er nå å farter i blant :) Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjii Skrevet Mars 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2009 Er det noen som vet om det snart kommer noen ekte biler/modifikasjoner? Er jo latterlig stygge biler. Og jeg klarer ikke drifte med de gtr blene, uansett hvor mye gass jeg gir i svingene slipper ikke bakenden! Siter ___________________ - 200sx s13 -(x) Nissan 300zx -(x) Husqvarna 125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet Mars 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2009 Er det noen som vet om det snart kommer noen ekte biler/modifikasjoner? Er jo latterlig stygge biler. Og jeg klarer ikke drifte med de gtr blene, uansett hvor mye gass jeg gir i svingene slipper ikke bakenden! RAC (raceabout), MRT (http://fsae.mcgill.ca/), LX4 og 6 (caterham), Formula BMW (http://bmw-motorsport.com/ms/en/index.htm) og BMW Sauber er jo biler som finnes i virkeligheten. Er det fler også...? Men av "normale" biler, venter vi i spenning på VW Scirocco... Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2009 også har du jo modder som Ae86'en på xrt basen, og snart kommer rx7 til fz5 basen Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjii Skrevet Mars 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2009 også har du jo modder som Ae86'en på xrt basen, og snart kommer rx7 til fz5 basen hehe er ganske ny med det spillet så skjønner ikke helt hva dere prater om men :P Noen som vet hvor denne modden lastets ned??? Siter ___________________ - 200sx s13 -(x) Nissan 300zx -(x) Husqvarna 125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Rudolf Skrevet Mars 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 noen å kjører på server i kveld? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjii Skrevet April 18, 2009 Rapporter Share Skrevet April 18, 2009 Finnes det ikke tweak til Z? Siter ___________________ - 200sx s13 -(x) Nissan 300zx -(x) Husqvarna 125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slask2k Skrevet Mai 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2009 Hurra! Ser at dere har skjønt det. Jeg kjører asfalt, rallycross og drift, og kjører alltid med 720grader. Skjønner ikke hvor problemet ligger? Jeg drifter ikke så ofte, men har overhodet ikke noe problem å holde sladden gjennom en sving. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Mai 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2009 NeonMuffler.. Så deg på lisenceday... er bmwen seriøst den bilen du har brukt nå snart 2-3 år på å sette sammen? Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2009 NeonMuffler.. Så deg på lisenceday... er bmwen seriøst den bilen du har brukt nå snart 2-3 år på å sette sammen? haha nei er bare noe jeg har hatt liggende Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exori5 Skrevet Mai 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2009 Finnes det ikke tweak til Z? Jo det gjør det. Google LFS tweak z. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exori5 Skrevet Mai 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2009 Er det noen som vet om det snart kommer noen ekte biler/modifikasjoner? Er jo latterlig stygge biler. Og jeg klarer ikke drifte med de gtr blene, uansett hvor mye gass jeg gir i svingene slipper ikke bakenden! GTR bilene er på en måte ikke lagd for drifting i lfs. pga rattutslag osv. prøv heller XRTn med drifte setup, da blir det nok litt ratting tenker jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Mai 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2009 Som i den virkelige verden så handler ikke drifting i lfs om bare å gi gass i svingen... Hvis man skal bruke lfstweak i z-versjonen så anbefaler jeg "insim" tweaken, så slipper man å switche til skrivebordet hver gang man vil forandre noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg