Slask2k Skrevet Juli 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2009 ja at det kommer nok ny bil og ny patch , men hvor lang tid det kommer til og ta er det jeg prater om. Jeg svarte deg da hvirkelig på hvorfor det ikke har skjedd noe i det siste også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exori5 Skrevet Juli 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2009 Jeg svarte deg da hvirkelig på hvorfor det ikke har skjedd noe i det siste også? mm : ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exori5 Skrevet Juli 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2009 Slask2k. Det jeg mente var at det var asbjørn som tvila på at det snart kommer ny patch, og jeg er nesten 100% sikker på at han viste om den posten eller lignende ting om ny patch osv. Også linka du den forum greia.Som er veldig gammel:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slask2k Skrevet Juli 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2009 Slask2k. Det jeg mente var at det var asbjørn som tvila på at det snart kommer ny patch, og jeg er nesten 100% sikker på at han viste om den posten eller lignende ting om ny patch osv. Også linka du den forum greia.Som er veldig gammel:) Vi vil vel aldri bli enig om det.. Vi ta det som det kommer!:) Jeg gleder meg til S3 kommer,om den nå kommer! Der er det regn og alt som hører med.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet August 21, 2009 Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 Wow! Endelig en statusrapport, det er jo bare 9 måneder siden sist. :) http://www.lfsforum.net/showthread.php?t=60716 Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet August 27, 2009 Rapporter Share Skrevet August 27, 2009 Dette blir veldig spennende! Spesielt med tanke på drifting og slitasje på bakdekk, og grep på framdekk :P Tipper at 90% kommer til å bitche om at det er mye verre. Husker det fra en annen gang tidligere når fysikken ble oppdatert og alle måtte stresse med å lage nye setups :) Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exori5 Skrevet August 28, 2009 Rapporter Share Skrevet August 28, 2009 jaja!:oohh dette blir arti. jo mer realistisk jo bedre :D LFS drifting er litt for lett syns nå jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
longnose Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 Hvor spiller jeg Lfs online ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet September 4, 2009 Rapporter Share Skrevet September 4, 2009 Hvor spiller jeg Lfs online ? Flerspiller i hovedmenyen :) Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concker Skrevet September 5, 2009 Rapporter Share Skrevet September 5, 2009 :D kjøpte meg lfs i går :checkflag: Noen som vet om gode norske servere ? helst drift ;) Kunne trengt en leksjon eller 2. klarer greit hånbreks sladd i "korte svinger" men sliter med lange svinger ^^ Siter Audi A4 Sedan, 2.4l Quattro 98" ------------------------------ Opel Omega B 2.0 16V 95" ------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet September 5, 2009 Rapporter Share Skrevet September 5, 2009 Ser det er en del som spiller lfs her ja :) noen som har noe bilder av utstyret som dem bruker da?? :) fyrer opp mitt jeg også håndbrekket :) Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exori5 Skrevet September 6, 2009 Rapporter Share Skrevet September 6, 2009 Nice håndbrekk! Åssen lagde du det?=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exori5 Skrevet September 6, 2009 Rapporter Share Skrevet September 6, 2009 :D kjøpte meg lfs i går :checkflag: Noen som vet om gode norske servere ? helst drift ;) Kunne trengt en leksjon eller 2. klarer greit hånbreks sladd i "korte svinger" men sliter med lange svinger ^^ =D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Liland91 Skrevet September 6, 2009 Rapporter Share Skrevet September 6, 2009 Tenkte å vise folket bilen jeg herjer med, har tweak så pleier og farte rundt med 3,2L rekkeseks og turbo på ca 650hk, spinner fint rundt svinger da ja :) Siter Mercedes Benz 230te -89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concker Skrevet September 7, 2009 Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 =D Sett på den ;) eller den orginale videoen som lyden er hentet fra ;) masse hjelp og få der :) virker som blir bedre vær dag så er vel trening som gjenstår ;) Holder folka til da ? (servere) Siter Audi A4 Sedan, 2.4l Quattro 98" ------------------------------ Opel Omega B 2.0 16V 95" ------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg