GnarKiLL Skrevet September 8, 2009 Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 (endret) :D kjøpte meg lfs i går :checkflag: Noen som vet om gode norske servere ? helst drift ;) Kunne trengt en leksjon eller 2. klarer greit hånbreks sladd i "korte svinger" men sliter med lange svinger ^^ "™DB www.driftbeasts.no" er en fin server ^^, Kan sikkert prøve å lære bort litt teknikker osv. om du kommer på i løpet av kvelden. Nice håndbrekk! Åssen lagde du det?=) x2!! Bare å kjøpe en joystick, lage custom stang og så ferdig? Har og lurt på å lage noe sånt. Endret September 8, 2009 av GnarKiLL Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet September 9, 2009 Rapporter Share Skrevet September 9, 2009 "™DB www.driftbeasts.no" er en fin server ^^,Kan sikkert prøve å lære bort litt teknikker osv. om du kommer på i løpet av kvelden. x2!! Bare å kjøpe en joystick, lage custom stang og så ferdig? Har og lurt på å lage noe sånt. stemmer :) funker fjell min er lagd av en justerbar malerkost :) kan bli over 1 meter høy :P Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
=Wolf=[NO] Skrevet September 10, 2009 Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 Dette blir veldig spennende! Spesielt med tanke på drifting og slitasje på bakdekk, og grep på framdekk :PTipper at 90% kommer til å bitche om at det er mye verre. Husker det fra en annen gang tidligere når fysikken ble oppdatert og alle måtte stresse med å lage nye setups :) Gleder meg faktisk litt, håper det blir enda mer realistisik, selv om jeg sikkert banner en del i starten :D :D kjøpte meg lfs i går :checkflag: Noen som vet om gode norske servere ? helst drift ;) Kunne trengt en leksjon eller 2. klarer greit hånbreks sladd i "korte svinger" men sliter med lange svinger ^^ Her er info om våre servere: Sjekk/kommenter gjerne resten av mine videoer: http://www.youtube.com/user/Valla79 :) Jobber med å få til skikkelig Gamer plass:) har skaffet 12" Luisi ratt, overgang fra G25 -> Sportsratt, men må justeres for å få ting til å passe som jeg vil :P Blir oxo håndbrekk + midtkonsoll fra en BMW en kompis skal ribbe :P Kommer bilder når jeg er ferdig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concker Skrevet September 10, 2009 Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 ;2601737']Gleder meg faktisk litt' date=' håper det blir enda mer realistisik, selv om jeg sikkert banner en del i starten :D Her er info om våre servere: Sjekk/kommenter gjerne resten av mine videoer: http://www.youtube.com/user/Valla79 :) Jobber med å få til skikkelig Gamer plass:) har skaffet 12" Luisi ratt, overgang fra G25 -> Sportsratt, men må justeres for å få ting til å passe som jeg vil :P Blir oxo håndbrekk + midtkonsoll fra en BMW en kompis skal ribbe :P Kommer bilder når jeg er ferdig :)[/quote'] veit ;) vært litt innepå serverne deres. blir vel og finne et team nå :D, men etter litt søking virker det som er svært få norske drift teams =/ Siter Audi A4 Sedan, 2.4l Quattro 98" ------------------------------ Opel Omega B 2.0 16V 95" ------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snitchie Skrevet September 12, 2009 Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 Bare kjapt spm, er det mulig å bruke handkontroll i LFS ? , ser ingen info om dette på nettsiden deres.. Siter Deviant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet September 15, 2009 Rapporter Share Skrevet September 15, 2009 Bare kjapt spm, er det mulig å bruke handkontroll i LFS ? , ser ingen info om dette på nettsiden deres.. Jepp. Bare man får kalibrert den riktig skal det ikke være noe problem. Fikk til å bruke min PS3 kontroller på LFS for noen uker siden. Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snitchie Skrevet September 16, 2009 Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 Jeg fikk til 360 controlleren. Men de triggerenen altså RT og LT knappene er axer, og funker ikke å sette de opp til speed og brems... må teste drivere... sitter med Vista 64 Siter Deviant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet September 23, 2009 Rapporter Share Skrevet September 23, 2009 http://www.lfs.net/?page=rockingham Vi gleder oss! :) Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet September 24, 2009 Rapporter Share Skrevet September 24, 2009 går det ann å legge inn nye biler her? og evnt hvor finner man de? Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet September 26, 2009 Rapporter Share Skrevet September 26, 2009 Noen som har en guide på hvordan å bruke LFS tweaken? Kunne gjerne tenkt meg å vite hva de forskjellige tingene er. Samt kanskje en måte å regne seg fram til hvor mye HK/NM det sitter i bilen.. Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klemmetsmo Skrevet September 30, 2009 Rapporter Share Skrevet September 30, 2009 Hei folkens. Jeg spørr dumt men sånn er det bare. Jeg har kjøpt meg lfs S2. Har ratt og pedaler. Vil prøve å sette opp en driftebil, men hvor velger jeg osv? Jeg begynner med en liten dritt bil. :P . Noen som kan låne meg en hånd og hjelpe meg med å komme i gang?=p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet Oktober 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2009 Du velger biler i garasjen (samme sted hvor du velger bane (evt. etter du har valg bane)). Eller når du går i pit (ctrl+p) når du kjører. Du får kjøre på en drifteserver, og høre om noen har lyst å dele setup med deg. Alle har forskjellige setups som de mekker selv, eller har justert litt på etter å ha fått fra andre. Så om du får et som ikke funker for deg, kan små justeringer gjøre underverker :) Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sierra-Cossie Skrevet November 16, 2009 Rapporter Share Skrevet November 16, 2009 Er det noen her på forumet som modder biler til LFS? :D Hadde vært sinnsykt kult med Volvo 240, 740 eller 940 og Ford Sierra 87-93 mod :) Siter ~ Sierra-Cossie ~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio Kay Skrevet November 29, 2009 Rapporter Share Skrevet November 29, 2009 Enig med Sierra-Cossie. Skulle vært Ford Sierra og volvo. Kansje Ford Scorpio Cossie o Siter Ford Scorpio 2.9 Efi Ford Scorpio 2.0 Doch Ford Scorpio 2.0 pinto spinne bil Scorpio Forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_turbo Skrevet Desember 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2009 bare lurer er det mulig å få link til der man laster ned dette. å hva som er anbefalt spec på data. kansje kjøpe et vrak av en bil å bygge inn stoler å lagge ekt kjør simulator da. bygge inn sinn sykt kraftig data så det virkelig funker også dra med hele sulamitten til tg Siter 1995 modell Insane 200SX S14 Har Fått en liten front skade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg