Gå til innhold

LFS S2 tråden

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

:D kjøpte meg lfs i går :checkflag:

Noen som vet om gode norske servere ? helst drift ;)

Kunne trengt en leksjon eller 2. klarer greit hånbreks sladd i "korte svinger" men sliter med lange svinger ^^

"™DB www.driftbeasts.no" er en fin server ^^,

Kan sikkert prøve å lære bort litt teknikker osv. om du kommer på i løpet av kvelden.

Nice håndbrekk!

Åssen lagde du det?=)

x2!! Bare å kjøpe en joystick, lage custom stang og så ferdig? Har og lurt på å lage noe sånt.

Endret av GnarKiLL

99, 200SX S14a Racing Edition

- Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

"™DB www.driftbeasts.no" er en fin server ^^,

Kan sikkert prøve å lære bort litt teknikker osv. om du kommer på i løpet av kvelden.

x2!! Bare å kjøpe en joystick, lage custom stang og så ferdig? Har og lurt på å lage noe sånt.

stemmer :) funker fjell min er lagd av en justerbar malerkost :) kan bli over 1 meter høy :P

-Ford Sierra 2,8i drifter

-Ford Sierra 2,0 prosjekt

-Ford Scorpio 2,9i bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir veldig spennende! Spesielt med tanke på drifting og slitasje på bakdekk, og grep på framdekk :P

Tipper at 90% kommer til å bitche om at det er mye verre. Husker det fra en annen gang tidligere når fysikken ble oppdatert og alle måtte stresse med å lage nye setups :)

Gleder meg faktisk litt, håper det blir enda mer realistisik, selv om jeg sikkert banner en del i starten :D

:D kjøpte meg lfs i går :checkflag:

Noen som vet om gode norske servere ? helst drift ;)

Kunne trengt en leksjon eller 2. klarer greit hånbreks sladd i "korte svinger" men sliter med lange svinger ^^

Her er info om våre servere:

Sjekk/kommenter gjerne resten av mine videoer: http://www.youtube.com/user/Valla79 :)

Jobber med å få til skikkelig Gamer plass:)

har skaffet 12" Luisi ratt, overgang fra G25 -> Sportsratt, men må justeres for å få ting til å passe som jeg vil :P

Blir oxo håndbrekk + midtkonsoll fra en BMW en kompis skal ribbe :P

Kommer bilder når jeg er ferdig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;2601737']Gleder meg faktisk litt' date=' håper det blir enda mer realistisik, selv om jeg sikkert banner en del i starten :D

Her er info om våre servere:

Sjekk/kommenter gjerne resten av mine videoer: http://www.youtube.com/user/Valla79 :)

Jobber med å få til skikkelig Gamer plass:)

har skaffet 12" Luisi ratt, overgang fra G25 -> Sportsratt, men må justeres for å få ting til å passe som jeg vil :P

Blir oxo håndbrekk + midtkonsoll fra en BMW en kompis skal ribbe :P

Kommer bilder når jeg er ferdig :)[/quote']

veit ;) vært litt innepå serverne deres. blir vel og finne et team nå :D, men etter litt søking virker det som er svært få norske drift teams =/

Audi A4 Sedan, 2.4l Quattro 98"

------------------------------

Opel Omega B 2.0 16V 95"

------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du velger biler i garasjen (samme sted hvor du velger bane (evt. etter du har valg bane)). Eller når du går i pit (ctrl+p) når du kjører.

Du får kjøre på en drifteserver, og høre om noen har lyst å dele setup med deg. Alle har forskjellige setups som de mekker selv, eller har justert litt på etter å ha fått fra andre. Så om du får et som ikke funker for deg, kan små justeringer gjøre underverker :)

99, 200SX S14a Racing Edition

- Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

bare lurer er det mulig å få link til der man laster ned dette. å hva som er anbefalt spec på data.

kansje kjøpe et vrak av en bil å bygge inn stoler å lagge ekt kjør simulator da. bygge inn sinn sykt kraftig data så det virkelig funker også dra med hele sulamitten til tg

1995 modell Insane 200SX S14

Har Fått en liten front skade

Lenke til kommentar
Del på andre sider