GnarKiLL Skrevet Februar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2010 http://www.saikod.pl/ Steer lock mod til LFS som gjør at man kan øke fra 36 grader til 47-57. Det hjelper :) Fungerer også online så lenge hosten (gjelder ikke dedicated servere enda) kjører modden. Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bekklund Skrevet Mars 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2010 Prøver å sette opp Fanatec til LFS, men den gir fulll gass heletiden og før gikk det, men da gikk en på turtall også går det ikke ann å bruke gir skifter. Noen som vet? Siter -Bekklund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Mars 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2010 Noen som har en guide på hvordan å bruke LFS tweaken? Kunne gjerne tenkt meg å vite hva de forskjellige tingene er. Samt kanskje en måte å regne seg fram til hvor mye HK/NM det sitter i bilen.. Ingen som har noe tips på dette ? Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Mai 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2010 Lfs er fortsatt et greit tidsfordriv, selv om jeg ikke har ratt/pedaler lenger. Her er en liten mustang med 289 motor og slicks Sparker greit med mykt understell (med 1,2 kg ladetrykk på toppen kjørte jeg 9,74) Er man interessert i drifting og japsebiler så kan man prøve denne: supra vs. race rigga 2'er golf Finnes mange spennede biler på lfsmods.com :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bekklund Skrevet Mai 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2010 Hvordan kan man instalere disse? -Bekklund Siter -Bekklund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Mai 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2010 last ned bilen du vil ha, pakk ut zip fila og kopier dds, veh (og hva annet det kan være i zip fila) mappene til lfs/data mappen. Så er det bare å starte spillet og velge bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bekklund Skrevet Mai 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2010 Hva er en zip fil og er det noen som har tweak til z25? Siter -Bekklund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupraPower91 Skrevet Juni 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2010 Noen som kan hjelpe/tipse meg med en løsning på modde problemet mitt?:) Når jeg skal modde en "ekte" bil,det vil si en modd som ligner en virkelig bil blir det bare noen firekanter rundt hele bilen. Men hvis jeg modder f.eks. XRT til en ny XRT look går det helt fint. Har LFS S2 Y. Beklager for kanskje et dumt spørsmål:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Liland91 Skrevet Juni 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2010 Lfs er fortsatt et greit tidsfordriv, selv om jeg ikke har ratt/pedaler lenger. Her er en liten mustang med 289 motor og slicks Sparker greit med mykt understell (med 1,2 kg ladetrykk på toppen kjørte jeg 9,74) Er man interessert i drifting og japsebiler så kan man prøve denne: supra vs. race rigga 2'er golf Finnes mange spennede biler på lfsmods.com :) Hvordan styrer du kamera? Siter Mercedes Benz 230te -89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
uno45 Skrevet Juni 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2010 Hvordan styrer du kamera? Shift + U :) Hvis det ikke kommer settings, trykker du på mellomromstasten :) Du kan endre høyde, vinkel mm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CH3NO2 Skrevet Juli 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2010 Jeg har et problem. Jeg har lasta ned S2 0,5Z og noen mods. Problemet er at modsa blir halvveis gjennomsiktige i et slags diamant-mønster, og det er virkelig irriterende. Har noen peiling på hva jg gjør gæærn't Siter Skademeldinger: -Jeg fullførte svingen etter at veien hadde rettet seg ut -Jeg sjønte at ulykken kunne unngås, og svingte til høyre for å forhindre dette -Hva som skjedde videre er vanskelig å si, da elgen lå over frontruta og sperret utsikten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jafo Skrevet Juli 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2010 Litt usikker på hva du mener, men et bilde sier mer enn 1000 ord :) Siter Mitsubishi Klubben, Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasW Skrevet August 18, 2010 Rapporter Share Skrevet August 18, 2010 Jeg har et problem. Jeg har lasta ned S2 0,5Z og noen mods. Problemet er at modsa blir halvveis gjennomsiktige i et slags diamant-mønster, og det er virkelig irriterende. Har noen peiling på hva jg gjør gæærn't Last ned en nyere versjon av LFS ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Liland91 Skrevet August 18, 2010 Rapporter Share Skrevet August 18, 2010 Modsene er sikkert beregnet på en nyere version av LFS Siter Mercedes Benz 230te -89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossi2wd Skrevet September 15, 2010 Rapporter Share Skrevet September 15, 2010 Heisann. Har just fått meg G25, men har et par problemer. Jeg finner ikke no Clutch inne på akser der. Finner ratt, speed å brems. Speed og brems er også motsatt. Altså speed er på bremsen og omvendt. Noen som kan hjelpe ? Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg