Gå til innhold

LFS S2 tråden

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var morosmt i går det lille jeg var med :D

Men hvordan får du lagret reprisene dorf? Jeg får bare lagra EN mpr reprise, og den lagres som temp...

trykk på 2 for å lagre reprisen.... men husk på det at viss du lagrer en reprise så begynner den ikke "å ta opp" igjenn... så lagre reprisen når du stikker, eller så må du reconnecte for å begynne på nytt igjenn!

åååå.... :D nå mååå jeg kjøpe meg det!! ;) Men hva kjører dere lfs s1 eller s2? hva for no muligheter har man med en serial i forhold til i demoen egentlig?

Vi kjører s2! vel.... du får flere biler, du kan kjøre med oss på nettet, du får flere baner!!!

Åssen får dere custom skrift å sånn på bilene??

Gå inn i "data/skins" mappa di i lfs2... så finner du default skin'et til den bilen du vil lage custom skin til og så redigerer du det i ett bilderedigeringsprog.. husk å kalle det nye skin'et for noe nytt, ellers så lagrer du jo det over default skin'et! etter det så må skin'et lastes opp til http://www.lfsworld.net/

Husk: Må være i en oppløsning av 1024*1024. Alle som har kjøpt lfs2 får konto der!

Vi kjører s2! vel.... du får flere biler, du kan kjøre med oss på nettet, du får flere baner!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er en knapp på tastaturet ditt som heter PRINT SCREEN

samme om du sitter her no å leser hva jeg skriver å trykker den knappen så blir det lagret i et slags "minne", åpne feks paint, trykk CTRL+v å bildet vil bli åpnet der, eller photoshop..skjønner? samme kan du gjøre med de fleste spill.

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MR_simba : jeg vet det, men i NFSU2 ogsånt har du en knapp som saver screenshoten til spill mappa. sånn at det ikke er så mye stress når du skal ta masse bilder..

men takk for svaret :)

MVh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider